Gå til innhold

Alternativer til ikea kjøkken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi handler mye på ikea, vi skal flytte kjøkkenet, og tenker vel kanskje vi bør vurdere andre kjøkken også, trenger ikke være så selvsagt at vi må ha ikea.

Tips til nettsider? Pris spiller en rolle, men om det er litt dyrere er det ikke krise. Har og inntrykk av at mange andre forhandlere av og til har kampanjer.

Anonymous poster hash: 6d9dd...f9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kvik og epoq ligger på ca samme prisnivå som ikea. Hth har vel også "gjør det selv" konsept som også ligger på ca samme prisnivå.

Anonymous poster hash: a3408...f89

Skrevet

Har aakkurat vært i samme situasjon. Vurderte flere muligheter. Epoq falt av lasset først, jeg syntes ikke de hadde gode nok.løsninger. Kvik var ok, og jeg hadde lenge tenkt på dem. Marbodal hadde heller ikke helt det jeg så etter. Hth var bra men litt dyrere. Så var jeg på ikea og fant de beste løsningene av alle jeg hadde sett på. De var rett og slett helt suverene. Nå har jeg et tipp topp kjøkken med masse fine løsninger både mtp innredning og duppeditter(dimbar ledbelysning til.og med i skuffene), og selv om jeg har hatt håndverkere til alt var prisen 50.000 under kvik.

Anonymous poster hash: 93874...282

Skrevet

Nordsjøkjøkken er også flatpakket, litt usikker på pris ihft ikea, men helt sikkert lavere enn f.eks norema og sigdal.

Skrevet

Takker.

HTH hadde helt elendig nettside. Skal sjekke de andre.

Anonymous poster hash: 6d9dd...f9d

Skrevet

Har aakkurat vært i samme situasjon. Vurderte flere muligheter. Epoq falt av lasset først, jeg syntes ikke de hadde gode nok.løsninger. Kvik var ok, og jeg hadde lenge tenkt på dem. Marbodal hadde heller ikke helt det jeg så etter. Hth var bra men litt dyrere. Så var jeg på ikea og fant de beste løsningene av alle jeg hadde sett på. De var rett og slett helt suverene. Nå har jeg et tipp topp kjøkken med masse fine løsninger både mtp innredning og duppeditter(dimbar ledbelysning til.og med i skuffene), og selv om jeg har hatt håndverkere til alt var prisen 50.000 under kvik.

Anonymous poster hash: 93874...282

Kan du utdype litt nærmere hvilke løsninger ikea har som de andre ikke hadde bortsett fra belysningen. - og hvilke løsninger var det Epoq manglet? Er på kjøkkenjakt selv.

Anonymous poster hash: f5e57...222

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...