Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Har vært usunn siden torsdag. Kjenner det på buksen. Hvor mye er det mulig å gå opp på 3 dager??? Anonymous poster hash: b4e7d...f4a
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Du kan ta på deg mye vann om du har spist mye karbohydrater og salt om du ikke normalt spiser mye av dette. Men det forsvinner i få fall fort igjen. Om du kjenner det kun rundt livet kan du jo være litt oppblåst... Anonymous poster hash: 1c42d...d69
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Tja, jeg gikk opp 2 kg på halvannet døgn for en uke siden, nå er enda en kilo kommet på. Kun pga. mye karbohydrater som jeg normalt ikke spiser. Må spise mye med gluten i en periode, og det setter tydeligvis spor :/ Anonymous poster hash: e3d25...625
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 Karbohydrater i store mengder er roten til mye vondt. Bare tull at man trenger så mye karbohydrater, mye forskning som støtter dette. Spis animalsk fett så blir du mett, god og sunn Anonymous poster hash: b2e07...839
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Har drukket alkohol, spist svineribbe, chips, brus, kake. Spiser og drikker dette lite. Litt skjerping i uken og litt mosjon så håper jeg jeg er tilbake. Liker det ikke. Anonymous poster hash: b4e7d...f4a
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 Har drukket alkohol, spist svineribbe, chips, brus, kake. Spiser og drikker dette lite. Litt skjerping i uken og litt mosjon så håper jeg jeg er tilbake. Liker det ikke. Anonymous poster hash: b4e7d...f4a Alkoholen har også en innvirkning. Kroppen forbrenner alkohol før den forbrenner annet (og bra er jo der 😃) men det gjør da noe med vekten. Anonymous poster hash: 1c42d...d69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå