Gå til innhold

Hvor mye tror dere det er mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært usunn siden torsdag. Kjenner det på buksen. Hvor mye er det mulig å gå opp på 3 dager???

Anonymous poster hash: b4e7d...f4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta på deg mye vann om du har spist mye karbohydrater og salt om du ikke normalt spiser mye av dette. Men det forsvinner i få fall fort igjen.

Om du kjenner det kun rundt livet kan du jo være litt oppblåst...

Anonymous poster hash: 1c42d...d69

Skrevet

Tja, jeg gikk opp 2 kg på halvannet døgn for en uke siden, nå er enda en kilo kommet på. Kun pga. mye karbohydrater som jeg normalt ikke spiser. Må spise mye med gluten i en periode, og det setter tydeligvis spor :/

Anonymous poster hash: e3d25...625
Skrevet

Karbohydrater i store mengder er roten til mye vondt. Bare tull at man trenger så mye karbohydrater, mye forskning som støtter dette. Spis animalsk fett så blir du mett, god og sunn :)

Anonymous poster hash: b2e07...839
Skrevet

Har drukket alkohol, spist svineribbe, chips, brus, kake. Spiser og drikker dette lite. Litt skjerping i uken og litt mosjon så håper jeg jeg er tilbake. Liker det ikke. ;)

Skrevet

Har drukket alkohol, spist svineribbe, chips, brus, kake. Spiser og drikker dette lite. Litt skjerping i uken og litt mosjon så håper jeg jeg er tilbake. Liker det ikke. ;)

Alkoholen har også en innvirkning. Kroppen forbrenner alkohol før den forbrenner annet (og bra er jo der 😃) men det gjør da noe med vekten.

Anonymous poster hash: 1c42d...d69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...