Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 ? Anonymous poster hash: 91419...6f9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Det gjør det nok garantert. Uten at jeg kam dette, så mener jeg at noen av de narkotiske stoffene gjør det, og det er vel neppe de du er ute etter... Anonymous poster hash: 8f8f3...4cc
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Ja, absolutt. Men du får ingen av dem for å fjerne sultfølelsen, siden alle er av den sterkere typen og dette med sultfølelse bare en bivirkning. Anonymous poster hash: 1f57d...322
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 Ja, Ritalin f.eks. Anonymous poster hash: 8583b...514
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Ok,takk for svar! Hi Anonymous poster hash: 91419...6f9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 Må være bedre å spise riktig slik at man unngår sultfølelse. Spiser man riktig for sin kropp så unngår man å gå bli hol av sult. Anonymous poster hash: df445...d29
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #7 Skrevet 8. november 2014 Ok,takk for svar! Hi Anonymous poster hash: 91419...6f9 Nå ble jeg nyskjerrig hi, hvorfor lurte du på dette? Anonymous poster hash: 8f8f3...4cc
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #8 Skrevet 8. november 2014 Jeg har prøvd å slanke meg i 5 år. Livet mitt er så deprimerende.. Jeg har 30 kg for mye og forbrenning min er ødelagt. Jeg er desperat. Hi Anonymous poster hash: 91419...6f9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #9 Skrevet 8. november 2014 Jeg har prøvd å slanke meg i 5 år. Livet mitt er så deprimerende.. Jeg har 30 kg for mye og forbrenning min er ødelagt. Jeg er desperat. Hi Anonymous poster hash: 91419...6f9 Da håper jeg du har slått fra deg tanken på medikamenter av denne typen? Anonymous poster hash: 8f8f3...4cc
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #10 Skrevet 8. november 2014 Jeg har prøvd å slanke meg i 5 år. Livet mitt er så deprimerende.. Jeg har 30 kg for mye og forbrenning min er ødelagt. Jeg er desperat. Hi Anonymous poster hash: 91419...6f9 Anbefaler deg å kontakte Hexebergklinikken, der får du hjelp til å gå ned i vekt, blir fulgt opp av blodprøver hele veien så du vet at du gjør det riktig, får tips til å spise slik at du ikke er sulten og samtidig holder forbrenningen din i gang. Div. narkotiske eller vanedannende stoffer vil ikke gjøre noe godt for deg! Du risikerer avhengighet, har du barn risikerer du at bv blir koblet inn. Du risikerer å ende opp underernært, noe som vil gjøre at sultfølelsen vil koble inn for fullt igjen hvis du greier å først gå ned i vekt og så slutte på stoffene.... og da ender du fort opp i samme vekten igjen, og trolig enda tyngre fordi du da virkelig har ødelagt kroppen din. Du kan få hjelp til å gå ned i vekt - til tross for at du nå sliter med forbrenningen. Men det krever at du går inn for det og gjør en innsats selv. Gevintsten er at du blir normalvektig, slipper å bli underernært og i tillegg finner en måte som du kan forbli normalvektig resten av livet Lykke til Anonymous poster hash: df445...d29
klishe89 Skrevet 8. november 2014 #11 Skrevet 8. november 2014 Ja, men ingen av dem er lovlige så vidt jeg vet.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #12 Skrevet 8. november 2014 Kan du ikke knaske gulrøtter eller annet når du har sultfølelse? Du går neppe opp. Eller er det sukkersult?? Anonymous poster hash: b85ba...fd1
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #13 Skrevet 8. november 2014 Jeg har prøvd å slanke meg i 5 år. Livet mitt er så deprimerende.. Jeg har 30 kg for mye og forbrenning min er ødelagt. Jeg er desperat. Hi Anonymous poster hash: 91419...6f9 Anbefaler deg å kontakte Hexebergklinikken, der får du hjelp til å gå ned i vekt, blir fulgt opp av blodprøver hele veien så du vet at du gjør det riktig, får tips til å spise slik at du ikke er sulten og samtidig holder forbrenningen din i gang. Div. narkotiske eller vanedannende stoffer vil ikke gjøre noe godt for deg! Du risikerer avhengighet, har du barn risikerer du at bv blir koblet inn. Du risikerer å ende opp underernært, noe som vil gjøre at sultfølelsen vil koble inn for fullt igjen hvis du greier å først gå ned i vekt og så slutte på stoffene.... og da ender du fort opp i samme vekten igjen, og trolig enda tyngre fordi du da virkelig har ødelagt kroppen din. Du kan få hjelp til å gå ned i vekt - til tross for at du nå sliter med forbrenningen. Men det krever at du går inn for det og gjør en innsats selv. Gevintsten er at du blir normalvektig, slipper å bli underernært og i tillegg finner en måte som du kan forbli normalvektig resten av livet Lykke til Anonymous poster hash: df445...d29 Er ikke interessert i noe slag stoff/ulovlig. Lurte bare på om det eksisterte noe reseptbelagt som hadde denne virkningen på overvektige. Men takk for gode tips Anonymous poster hash: 91419...6f9
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #14 Skrevet 9. november 2014 Jeg har prøvd å slanke meg i 5 år. Livet mitt er så deprimerende.. Jeg har 30 kg for mye og forbrenning min er ødelagt. Jeg er desperat. Hi Anonymous poster hash: 91419...6f9 Anbefaler deg å kontakte Hexebergklinikken, der får du hjelp til å gå ned i vekt, blir fulgt opp av blodprøver hele veien så du vet at du gjør det riktig, får tips til å spise slik at du ikke er sulten og samtidig holder forbrenningen din i gang. Div. narkotiske eller vanedannende stoffer vil ikke gjøre noe godt for deg! Du risikerer avhengighet, har du barn risikerer du at bv blir koblet inn. Du risikerer å ende opp underernært, noe som vil gjøre at sultfølelsen vil koble inn for fullt igjen hvis du greier å først gå ned i vekt og så slutte på stoffene.... og da ender du fort opp i samme vekten igjen, og trolig enda tyngre fordi du da virkelig har ødelagt kroppen din. Du kan få hjelp til å gå ned i vekt - til tross for at du nå sliter med forbrenningen. Men det krever at du går inn for det og gjør en innsats selv. Gevintsten er at du blir normalvektig, slipper å bli underernært og i tillegg finner en måte som du kan forbli normalvektig resten av livet Lykke til Anonymous poster hash: df445...d29 Er ikke interessert i noe slag stoff/ulovlig. Lurte bare på om det eksisterte noe reseptbelagt som hadde denne virkningen på overvektige. Men takk for gode tips Anonymous poster hash: 91419...6f9 Det er jo bra at du ikke går for slike stoffer! Har du fått sjekket blodsukkeret ditt? Veldig, veldig mange som er overvektige sliter med insulinresistens. Dvs. de ligger helt på grensen til diabetes. Da må man spise enda mer bevisst for å greie å gå ned i vekt. Men det er fremdeles fullt mulig bare man får veiledning og oppfølging slik at man ser hva som fungerer og ikke fungerer. Noen av disse får også Metformin, som ytterligere hjelper til med å stabilisere blodsukkeret (er det stadig for høyt så vil det gjøre at kroppen bremser vektnedgang og øker fettlagring). Jeg lover deg, hvis du lærer deg å spise riktig for din kropp så vil du bli kvitt sultfølelsen din og vektnedgangen vil gi resultater! Det er håp! (Jeg gikk selv ned 25 kg, så har vært der selv.) Anonymous poster hash: df445...d29
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #15 Skrevet 9. november 2014 http://www.betternutritionlabs.com/nb/produkt/saffron-extract-safran-ekstrakt/ Anonymous poster hash: 816f9...5ba
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #16 Skrevet 9. november 2014 http://www.betternutritionlabs.com/nb/produkt/saffron-extract-safran-ekstrakt/ Anonymous poster hash: 816f9...5ba Hvorfor legger du ut slikt tull? Det fins en rekke vidunderkurer - felles for de alle er at ingen holder det de lover. Anonymous poster hash: 8f8f3...4cc
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #17 Skrevet 9. november 2014 Jeg har prøvd å slanke meg i 5 år. Livet mitt er så deprimerende.. Jeg har 30 kg for mye og forbrenning min er ødelagt. Jeg er desperat. Hi Anonymous poster hash: 91419...6f9 [/quote Jeg tenker umiddelbart at sultfølelsen ligger i psyken din -som alle andre følelser. Det som er viktig for deg er ikke å gi etter for denne følelsen akkurat f.eks. Som man føler for å skjelle ut noen når man er sint, men man tar seg i det fordi det ikke gagner enselv i lengden. Matinntaket skal kobles fra følelsene og styres av fornuft! Vektklubben, lifesum eller lignende nettsider kan hjelpe deg med å regne ut et fornuftig mat/kalori-inntak. Deretter holder du deg slavisk til det til du når målet ditt! Lykke til! Anonymous poster hash: 0bc52...b43
Serepta Skrevet 9. november 2014 #18 Skrevet 9. november 2014 Reductil hadde den effekten på meg, men det bke tatt av markedet pga farlige bivirkninger. Send meg en Pm så skal jeg gi deg et tips.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #19 Skrevet 9. november 2014 Xl-s karboblokker har hjulpet meg. Mer stabilt blodsukker gjør at jeg blir mindre sulten. Tidligere har jeg gått ned 15 kg på lifesum, så det kan jeg også anbefale. Anonymous poster hash: 9787f...4f5
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #20 Skrevet 9. november 2014 Reductil har den virkningen, ja, men den ble stoppet i Norge pga veldig farlige bivirkninger. Før du sender noen PM til hun over her, så les dette: http://journalen.hioa.no/journalen/Magasin/2013/03/15/-jeg-brukte-det-for-a-ga-ned-i-vekt Jeg vet hvordan du har det. Klarer du å følge et ketogent kosthold, så vil du få samme virkningen. Da mister du noe av sultfølelsen etter et par-tre uker og du får også mer energi. Jeg lever på LCHF på 3.året og har det helt fantastisk, kiloene holder seg stabil og jeg føler meg 100% mer vel enn jeg noen gang tidligere har gjort. Anonymous poster hash: a00ff...38f
Serepta Skrevet 9. november 2014 #21 Skrevet 9. november 2014 Reductil har den virkningen, ja, men den ble stoppet i Norge pga veldig farlige bivirkninger. Før du sender noen PM til hun over her, så les dette: http://journalen.hioa.no/journalen/Magasin/2013/03/15/-jeg-brukte-det-for-a-ga-ned-i-vekt Jeg vet hvordan du har det. Klarer du å følge et ketogent kosthold, så vil du få samme virkningen. Da mister du noe av sultfølelsen etter et par-tre uker og du får også mer energi. Jeg lever på LCHF på 3.året og har det helt fantastisk, kiloene holder seg stabil og jeg føler meg 100% mer vel enn jeg noen gang tidligere har gjort. Anonymous poster hash: a00ff...38f Tipset mitt omhandler IKKE Reductil, bare sånn at det er sagt.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #22 Skrevet 9. november 2014 Krom selges pga. Det demper sætsuget. Hos meg hadde det en hyggelig bivirkning. Jeg sluttet å overspise. Anonymous poster hash: 69fb4...e2c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #23 Skrevet 9. november 2014 Krom selges pga. Det demper sætsuget. Hos meg hadde det en hyggelig bivirkning. Jeg sluttet å overspise. Anonymous poster hash: 69fb4...e2c Søtsuget, mente jeg. Anonymous poster hash: 69fb4...e2c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #24 Skrevet 9. november 2014 Spis bittelitt hver time-halvannen time, og drikk et glass vann først. Feks en riskjeks med lettost, en frukt, en brokkolibit, en gulrot, litt salat etc. Hold deg unna alt sukker og drikk ikke noe annet enn vann. Og ikke spis deg overmett ved hovedmåltidene. Og ikke sett deg i sofaen, gjør noe hele tiden. Da kommer du til å gå ned. Anonymous poster hash: c3932...4b5
Mamsen<3 Skrevet 9. november 2014 #25 Skrevet 9. november 2014 Det er 3 produkter på apoteket nå. En som tar opp litt av fettet du spiser, en som tar opp ca 66% karbohydrater og en som skal hjelpe deg å spise mindre. Det er piller som sveller i magen. Disse 3 kan kombineres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå