Gå til innhold

når blir romantikken bedre?! Småbarnsmor til 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver dag, nesten hverdag som helg så vil han legge seg tidlig. Ja, jeg kan forstå - han jobber 6 dager minst annenhver uke og er da oppe tidlig hver dag. Vi ser på serier, vi legger oss. Trøtt av sex..- jeg er iallefall, av og til går jeg med på det kun for hans skyld. Prøver vi kan vi nesten garantere at baby (7 mnd) i naborommet våkner.

Jeg savner spenning i livet mitt og forholdet mitt, men elsker familien min uansett.. 

Livene våre er fotutsigbare og kjedelige.

Hilsen en småbarnsmor :) 

Anonymous poster hash: 73f66...3f7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Romantikken blir ikke bedre av seg selv sånn helt plutselig ved en viss alder på barna, det er dere selv som bestemmer hvordan forholdet mellom dere skal være.

Hvor romantiske dere er, hvor mye tid dere setter av til hverandre osv er det dere selv som styrer.

Men ja, livet som småbarnsforeldre er styrt av rutiner og forutsigbarhet, det gir barna trygghet og ro, det aller viktigste vi kan gi dem.

Likevel trenger dere jo ikke la all impulsitet og lek fare, dere kan tøyse og tulle med hverandre, være kjærlige og oppmerksomme, klappe på rumpa og sende hverandre "kinky" meldinger. Kjøpe blomster eller sjokolade, skjemme hverandre bort med massasje eller kos osv. Dere må rett og slett bare finne tid til det i hverdagen, prioritere det.

Anonymous poster hash: 27404...618

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...