Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Jeg syns den ser normal ut, har hatt den i mange år. Men plutselig begynte den å klø så forferdelig! Hver dag klør den nå.. Først skjønte jeg ikke hva som klødde så for den er på et sted som ikke er så lett tilgjengelig. Oppdaget etter noen dager at det var denne. Har ikke studert den så nøye tidligere, men fikk en til å ta bilde så jeg fikk se skikkelig. Han mente den så litt rar ut. Hvorfor klør den så? Burde jeg uansett få den fjernet? Anonymous poster hash: d4523...e0e
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Få den fjernet. Hvis en føflekk forandrer seg eller f.eks begynner å klø, bør man få det sjekket. Anonymous poster hash: 06a0d...9e8
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Ta en tur til legen og få den sjekket uansett. Jeg hadde en som var litt mer tydelig avgrenset som begynte å klø veldig, og da ville legen fjerne den for sikkerhets skyld. Det viste seg at det ikke var noe galt med den, men da ble jeg i hvert fall kvitt kløen og slapp å bekymre meg noe mer. Anonymous poster hash: 8e65f...68b
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 Den ser ikke god ut. Den har forskjellig farge, er asymetrisk og ujevn i kantene. Ville absolutt fått sjekket den ut. Anonymous poster hash: f71c2...6ad
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Sikker på at det er en føflekk og ikke seboreisk keratose? Anonymous poster hash: 0431b...32e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå