Gå til innhold

Moviestarplanet VIP for 11 åring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er d trygt? Er d mange som har d? Erfaringer?

Har ei på 11 her som ikke gir seg.. Hun vil gjerne bruke sparepengene sine på d.

Anonymous poster hash: 4e022...e8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 12-åring får ikke lov til å være på moviestar planet. Bekjente med kjennskap til dette sier at dette ikke er trygt, mange som lager falske profiler for å komme i kontakt med unge jenter. Vet om flere tilfeller der barna har blitt kontaktet av menn som ikke har gode hensikter...

Anonymous poster hash: 4eafa...050

Skrevet

Mine to unger ønsket seg det til bursdagen i fjor og fikk det av faren sin. De ble 9 og 11år. Så langt jeg vet har det vært helt trygdt for de.

Om du er redd de skal bruke opp mer penger eller noe slikt tror jeg du kan gå inn og ordne noe på innstillinger slik st de ikke får brukt mer penger sv kredittkortet. Jeg regner med at fsren hadde skriki høyt om de hadde brukt noe mer her, for han gir ikke en krone til de om de finner en i sofaen blandt annet. Gjerrig som søren, så veldig overrasket da han sa greit til ønsket deres. Vi bor ikke sammen heller, så hadde nok fått en skikkelig skyllebøtte om det hadde skjedd noe.

Vi har en 17åring i hus, hun har fått beskjed om å holde seg oppdatert på spill som de små bruker. For vi er ikke så inne i slikt, men om hun får litt mer tid til å være på nettet så gjør hun mye. Så hun sjekker og passer på hva de minste gjør. Og sladdrehank er hun, nemlig krise om de små gjør noe hun evt hadde fått skjenn for når hun var inden alderen. Og rapportene vi har fått er at de små er kjedelige, de finner ikke på noe tull ;)

Anonymous poster hash: aa224...c9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...