Gå til innhold

Noen andre som har vært single i en "evighet"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å være singel! Fikk barn relativt tidlig og har nå en 4-åring. Forholdet til barnefar er ikke eksisterende, han stakk av da jeg ble gravid.

Jeg har ikke så stort nettverk og føler det nesten umulig å finne noen. Sliter med selvtilliten også. Er det noen som har erfaring med nettdating? Finnes det seriøse folk der?

Er det noen andre som har vært alene lenge og som har en solskinnshistorie å dele?

Virker vel desperat nå, men altså jeg troves godt nok med bare barnet mitt og meg, men det hadde vært fint å ha en å dele gleder med.

Anonymous poster hash: 61150...202

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er det.. Vært alene i 5 år siden det ble slutt med bf til min datter på 5 år. Vi var sammen i ti år. Har henne 100% og jobber 100% og har foreldre 30 mil unna. Så barnevakt er umulig å få og har nok med jobb hus og hjem.. Sammen med par med barn på samme alder på fritid og aktiviteter så umulig å møte noen. Dessuten vil jeg ikke på nettdatingsider pga jobben min og fordi jeg uansett ikke kan møte noen over en kopp kaffe uten at hun er med... Ikke vil jeg ha en elsker som kommer når hun sover heller. Det holder ikke da jeg ønsker en som jeg kan dele mer i hverdagen med... Så det blir vel når hun blir større.. Akkurat nå dr hun første pri og jobbe fullt må jeg for å ha leilighet , bil og leve godt.. Så du er ikke alene😉

Anonymous poster hash: 725b1...6c5

Skrevet

Har vært alene i snart 5 år nå. Har egentlig ikke følt for å gå inn i ett nytt forhold, men nå begynner jeg å kjenne at en kjæreste hadde vært fint

Anonymous poster hash: 78f94...662

Skrevet

Jeg er det, og etter det nærmer seg 10 år for meg. Jeg har nok gitt opp. Har få venner som introduserer meg for andre, har prøvd nett og det har bare endt opp med at jeg har blitt såret. Så noe galt må det være med meg. Jeg trives alene, men hadde vært fint å ha en å dele alt med.

Anonymous poster hash: cef28...125
Skrevet

Ja!

Har vært singel siden småen var ca 7 mnder,å nå er han nettopp fyllet 3 år.

Anonymous poster hash: 8bb2a...0fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...