Gå til innhold

Frustrert!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er i pappaperm i høst, vi har to små barn. Var enige om at denne høsten skulle vi prioritere mine ting, og min karriere.

Så presterer mannen å melde seg på studie i pappapermen, vært borte på fire samlingshelger, og har ny samlingshelg rett før min eksamen.

Når jeg konfronterer han finner han finurlige løsninger på slektninger han tror kan passe barna en helg osv. Det er jo ikke det det er snakk om! Han overkjører meg jo totalt! Dessuten har han sagt seg villig til å ta ansvaret hjemme i høst, det blir for enkelt å bare sette det bort!

Forbanna!

Anonymous poster hash: db181...aff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urk! Så utrolig dårlig gjort at han legger andre planer enn å holde seg til det dere var blitt enige om! Han snakker jo ikke engang med deg før han alene bestemmer seh for å endre planen. Fantastisk dårlig gjort!

Anonymous poster hash: 0bbee...4df

Skrevet

Urk! Så utrolig dårlig gjort at han legger andre planer enn å holde seg til det dere var blitt enige om! Han snakker jo ikke engang med deg før han alene bestemmer seh for å endre planen. Fantastisk dårlig gjort!

Ja, føler meg fullstendig tatt for gitt!

Har vært de samme tendensene tidligere i ekteskapet, men da klarte vi å løse det , og han skjerpet seg veldig.

Nå er vi tilbake til start igjen... Hva skal man gjøre?

Hi

Anonymous poster hash: db181...aff

Skrevet

Jeg ville bedt ham om å utsette studieplanen. Hans førstepri nå er å ha permisjon og å holde seg til det dere o fellesskap har blitt enig om. Man kan ikke kjøre sololøp når man er en familie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...