Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Anonymous poster hash: 0d82d...6df
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Åndenes makt er vel ikke noe å tro eller ikke tro på. Det er et TV-program Men om jeg tror på det de hevder de ser, jada. Jeg tror hvertfall ikke dem lyver. De virker jo som oppegående folk, og jeg har vondt for å tro at de alle sammen vil stå fram i media bare for å få (ofte negativ) oppmerksomhet. Så noe må det jo være. Anonymous poster hash: 0e3b0...1c9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Jeg tror at de er gode på å gjette og å lese seg opp på forhånd. God underholdning og mye latter til det programmet Anonymous poster hash: 14cea...d61
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 Jeg tror deltakerne ofte tror på det selv forteller(men slettes ikke alltid). Og at programlederen har blitt overbevist. De synske tror jeg bare lever livets glade dager og dikter opp etterhvert. Og sånn generelt så tror jeg ikke at det finnes ånder og liv etter døden osv. Jeg er realist. :-) Anonymous poster hash: c65a8...f61
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Jeg blir så provosert over negative svar i disse trådene. Ja, jeg tror.☺ Også lusker jeg meg ut herfra og ser meg ikke tilbake. Anonymous poster hash: 611ca...566
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 Jeg blir så provosert over negative svar i disse trådene. Ja, jeg tror.☺ Også lusker jeg meg ut herfra og ser meg ikke tilbake. Anonymous poster hash: 611ca...566 Hvorfor blir provosert av at folk ikke tror? Anonymous poster hash: c65a8...f61
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #7 Skrevet 8. november 2014 Jeg tror deltakerne ofte tror på det selv forteller(men slettes ikke alltid). Og at programlederen har blitt overbevist. De synske tror jeg bare lever livets glade dager og dikter opp etterhvert. Og sånn generelt så tror jeg ikke at det finnes ånder og liv etter døden osv. Jeg er realist. :-) Anonymous poster hash: c65a8...f61 Og en gang i tiden mente "realistene" å vite uten tvil at jorden var flat og at solen gikk i bane rundt jorda... Anonymous poster hash: 3ba82...6db
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #8 Skrevet 8. november 2014 Jeg tror deltakerne ofte tror på det selv forteller(men slettes ikke alltid). Og at programlederen har blitt overbevist. De synske tror jeg bare lever livets glade dager og dikter opp etterhvert. Og sånn generelt så tror jeg ikke at det finnes ånder og liv etter døden osv. Jeg er realist. :-) Anonymous poster hash: c65a8...f61 Og en gang i tiden mente "realistene" å vite uten tvil at jorden var flat og at solen gikk i bane rundt jorda... Anonymous poster hash: 3ba82...6db Strengt tatt så var det kirka som mente det, ikke realistene. :-) Men som enhver realist er jeg fullstendig villig til å endre min mening dersom (skikkelig) forskning viser at en annen teori (eller paradigme) er bedre enn det gjeldende. :-) Anonymous poster hash: c65a8...f61
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #9 Skrevet 8. november 2014 Nei selvsagt ikke Ikke tror jeg på julenissen, tannfeen, spøkelset Kasper, troll eller guder og engler heller. Og jeg synes det er veldig trist at voksne mennesker er så overtroiske. Anonymous poster hash: 6b697...e78
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #10 Skrevet 8. november 2014 Jeg trodde på det helt til en episode der de mente det var små nisser som var problemet i huset. Da mistet det all troverdighet å har ikke sett det programmet igjen. Anonymous poster hash: 2f7bd...d3d
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #11 Skrevet 8. november 2014 Ånder tror jeg vel på omtrent på nivå med hvor mye jeg tror på julenissen, eventyr, tusser og troll. Anonymous poster hash: 1c611...e55
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #12 Skrevet 8. november 2014 Ja, selvfølgelig. ingen som stiller opp på tv for å "drite seg ut" hvis de ikke tror på det som har skjedd Anonymous poster hash: 14bc1...1f5
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #13 Skrevet 8. november 2014 Ja, selvfølgelig. ingen som stiller opp på tv for å "drite seg ut" hvis de ikke tror på det som har skjedd Anonymous poster hash: 14bc1...1f5 Æh? Stiller ikke folk opp og drifter seg ut på TV stadig vekk, da? Anonymous poster hash: 1c611...e55
Pengetreet Skrevet 8. november 2014 #14 Skrevet 8. november 2014 Jeg kan nok tro på ånder, men ikke at de har noe særlig makt Da jeg var yngre så var jeg skeptiker og rasjonaliserte bort mine egne opplevelser. Nå vet jeg bedre.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #15 Skrevet 8. november 2014 Hvor er Sug Lut når vi trenger hennes svar som mest? Anonymous poster hash: 5d5dd...3cd
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #16 Skrevet 8. november 2014 Hvor er Sug Lut når vi trenger hennes svar som mest? Anonymous poster hash: 5d5dd...3cd Greier ikke å argumentere selv? Anonymous poster hash: 3ba82...6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå