Gå til innhold

Sønnen min blir aldri smittet av vannkopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært gjennom mange runder i bhg og på skolen, men han får det ikke. Vi har til og med dratt på besøk til venner med dette, men nei. Er redd han ikke får det før han blir stor og blir kjempesyk..

Anonymous poster hash: 76acd...330

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har kanskje hatt det uten at du har merket det, noen får det mildt.

Anonymous poster hash: ca961...2cc
Skrevet

Ikke så mye å gjøre med det da.... min sønn på 6 år har heller aldri hatt det selvom det har gått mange runder i bhg før og jeg har vært på besøk hos folk med vannkopper og aktivt gått inn for å smitte han. Han har aldri fått det. Ikke noe jeg kan gjøre med det. Enten er han en form for immun eller så får han det senere. Sånn er livet. 

Anonymous poster hash: 3bba4...ad7
Skrevet

Han kan ha fått det, men ha hattt veldig mildt utbrudd. F.eks babyer kan få veldig milde utbrudd. Min dattter hadde det da hun var baby, og jeg oppdaget det bare på flaks. Var hos HS samme dagen jeg oppdaget noe som lignet en liten kvise (hun har hatt endel utslett, og trodde dette var noe av det samme, men kanskje at det kom av varme, da det var ekstremt varmt den sommeren). HS sa med en gang at det nok var vannkopper hun hadde fått. Det stemmer at vi besøkte familie som hadde en gutt med vannkopper, så smittefaren var jo stor. Dagen etter dukket det opp tre til "kviser", og så bare forsvant det. Det væsket aldri eller noe som helst... Har nå vært flere runder i bhg, men hun får det aldri, så jeg vil tro at HS hadde rett om at det var vannkopper hun hadde den gang.

Anonymous poster hash: 3bdd7...1d1
Skrevet

Ikke sønnen min heller! Men nå har verken mora hans eller mormora hans hatt det heller da :P

Går nok bra for det :)

Skrevet

Om han ikke får de før ungdomskolen ville jeg vurdert vaksine. Jeg fikk det på ungdomskolen og fikk mange stygge arr i hele fjeset. Jeg har alltid slitt med selvtiliten pga. de. Det er jo vanlig å vaksinere mot vannkopper i bla. USA.

Anonymous poster hash: a61d7...ebc
Skrevet

Jeg fikk ikke vannkopper som barn, ble sendt rundt til naboene når de hadde det, men det hjalp ikke.

Men samboeren min fikk vannkopper og da fikk jeg det også gitt. da var jeg 25 år og jeg så ikke ut!

Skrevet

Min hadde bare 3-4 kopper, så som en annen her sier, kan det hende at har hatt det uten at dere har merket det?

Anonymous poster hash: d2ed6...40a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...