Gå til innhold

Hva med World of Warcraft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er de når de får lov til å spille det?

14-åringen maser og jeg sier nei. Så lenge han bor under mitt tak skal han ikke spille det spillet.

Mer vanedannende spill finnes ikke.

Anonymous poster hash: 639e8...38e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mer kritisk til den type spill siden det gjerne er snakk om ganske mange flere timer spilletid enn et vanlig PC/Konsoll spill. 
Her i huset er de mer opptatt av gode historier i spille, og de har ikke vist noen interesse for WoW, heldigvis ;)

Jeg tenker kanskje sånn 16 år?

Anonymous poster hash: 95a8f...52c
Skrevet

Det har veldig mye mer personlighet å gjøre, ikke alle har like lett for å bli avhengige.

Mannen min har spilt World of Warcraft siden 2005. Han spiller i snitt 4 timer i uka når han spiller, men det kan gå dager, uker og av og til måneder i mellom. Men sånn stort sett spiller han det en halvtimes tid daglig. Da mens han hører på en interessant podcast eller nyheter. Han synes det er avslappende og hyggelig å spille World of Warcraft.

Du ville aldri gjettet at han spiller det, han er ikke feit og kvisete og spiser ikke frossenpizza. Han er kjekk, hyggelig, velfungerende, gjør det bra på jobben, trener, prioriterer meg og barna. Så når han spiller det er det litt som når jeg går på Facebook, det er egentid, avslapping og kos.

Anonymous poster hash: 35072...65a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...