Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Datteren min sto i dag i kø for å betale for godteri hun ville kjøpe til hunden vår. Sto helt ryddig og fint i køen, og passet plassen sin. Rett før det var hennes tur, kommer en voksen dame og bare brøyter seg forbi, og ikke nok med det, neida, damen snur seg og setter i tillegg albuen hardt midt i brystet på jenta. Jentas far så brøytingen, men ikke albuen. Han rakk ikke å gripe inn, siden han sto på litt avstand. Jeg så det ikke, men far og datter forteller i etterkant. Vi gikk en runde og så etter damen etterpå, men fant henne ikke. Heldig for henne... Hva er det som får voksne folk til å gjøre sånt? Anonymous poster hash: 16fe8...ab8
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 fatter ikke hva som går av folk...blir helt oppgitt! Anonymous poster hash: 75e8c...201
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 fatter ikke hva som går av folk...blir helt oppgitt! Anonymous poster hash: 75e8c...201 Er det meg eller brøyte-damen du sikter til? HI Anonymous poster hash: 16fe8...ab8
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 Det finnes dessverre så mange egoistiske folk der ute!! Kjenner rett og slett at jeg blir ganske sint på deres vegne!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Har ooplevd er par ganger å stå i kø selv med frekke folk som brøytet seg frem, der de i kassa har gitt beskjed til kunden om å stille seg i kø :-) Noen eier rett og slett ikke folkeskikk. Helt utrolig. Også mot et barn da! Anonymous poster hash: 68873...5fa
Monica Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 Jeg har så mange ganger, måtte prate til voksne mennesker som sniker forbi barn i kø, virker ut som de har null respekt for de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå