Gå til innhold

Når barna gjør meg syk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med to barn på 7 og 3. Jeg jeg har dem 100%. Jeg har aap pga jeg har så lite energi at jeg nesten bare sover. Er helt utslitt så fort barna er hjemme fra bhg og skole. Null energi til å finne på ting utenom alt som MÅ gjøres! Barna krangler konstant og jeg er lei!!! Jeg har fått nok!! De gjør meg mer dårlig :( hva gjør jeg???

Anonymous poster hash: cbaf6...638

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kontakter du barnevernet for hjelp. Barna trenger mer enn du kan gi dem og du må ha hjelp!

Anonymous poster hash: fa655...e53

Skrevet

Du må kontakte barnevernet og få hjelp. Slik du beskriver situasjonen virker det som borderline omsorgssvikt allerede. De fortjener mer en "mat og hus". Via barnevern kan de få besøkshjem og støttekontakt som eksempel, og da vil de kunne få den oppmerksomheten de fortjener. 

Anonymous poster hash: 124e5...080
Skrevet

tar kontakt med barnevernet og ber om hjelp til å finne et besøkshjem som kan ha barna dine en til to ganger i måneden - kanskje også en gang i uka, tilsvarende hva en pappa ville hatt dem. Det er mulig å be om hjelp, mye bedre det enn at det går så langt at du blir påtvunget vedtak fra barnevernet, fordi du ikke klarer å gi dem det de trenger.

Jeg kjenner et par stykker som har tatt kontakt med barnevernet for å be om hjelp - og har blitt tatt på alvor og fått hjelp på egne premisser.

Anonymous poster hash: 56415...018
Skrevet

Da ber du om hjelp!

Enten må far til barna mer på banen eller du må ha hjelp utenfra, kanskje i form av avlastning e.l. gjennom barnevernet.

Anonymous poster hash: 0e664...913
Skrevet

Hva med pappaen da? Kan han ha dem mer?

Anonymous poster hash: dfd7e...62f

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Høres ikke bra ut, men det er veldig spesielt å skrive at barna gjør deg syk! Det er jo ikke deres feil, men at du ikke klarer å ta deg nok av dem fordi du mangler energi er noe annet.

Håper du får hjelp og avlastning, til det beste for dere alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...