Gå til innhold

sovevogn i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vogn har lengst liggedel i sportsdelen? Min datter på 2 år sover i en emmaljunga vogn i bhg nå men ser jo nå at den er for liten i lengden. De har prøvd å få henne til å sove på madrass inne et par gangen, men det vil hun ikke. Så tenkte jeg må investere i ny sovevogn da vist å sove inne ikke går.

Takk for svar 😊

Anonymous poster hash: 2b174...d91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

Skrevet

Emmaljunga sin er 90. Noen som vet målene på simo?

Skrevet

Tfk har veldig lang liggedel

Anonymous poster hash: 15114...457

Skrevet

TFK

Anonymous poster hash: 2dddd...7b9

Skrevet

Nå bor jeg en plass hvor det kan være stiv kuling å 10 minus nå om vinteren, så ser ikke for meg at tfk er så lun å varm å ligge i. Gjør dere?

Skrevet

Vi har Tfk i barnehagen til vår 2 åring lang og god. Hvis de sover ute har de vel gjerne en pose også i vogna? Aldri opplevd at han har vært kald når han har sovet ute på vinteren.

Skrevet

Men er den lun å tett for snøkov, ser så åpen ut. Ja har jo vinterpose i.

Skrevet

Jeg har termin i januar, og har kjøpt TFK. Ei venninne sa at en bekjent av henne hadde samme vogn (altså Joggster twist med 3 hjul, finnes sikkert flere modeller), men barnehagen ville ikke bruke den som sovevogn fordi den så lett kunne tippe...

Noen som har erfaring/meninger rundt dette? Tror vi blir superfornøyde med denne vogna, men akkurat dette hadde jeg ikke tenkt på da vi kjøpte...

Anonymous poster hash: bf686...776

Skrevet

Jeg hadde tfk både som vogn og sovevogn (en gammel). Aldri vært redd for at den skulle tippe. Lånte en periode en quinny freestyle og den var jeg derimot litt mer usikker på.

Anonymous poster hash: 0457a...b3e

Skrevet

Simo, uten tvil. Kjøp gjerne en gammel simo fra finn.

Vi har emmaljunga mondial hjemme og simo i Bhg, emmaljunga har en kant øverst som gjør vondt når de er for lange.

Anonymous poster hash: 42e9d...6ff

Skrevet

Vi har en Simo sportstralle (Simo 124) som sovevogn i barnehagen. Den har ca. 1 meter liggelengde, er lun og stabil. Jeg undersøkte en del på nett før jeg kjøpte vognen, og mange anbefalte denne til lange barn. PS: Kombivognene og duovognene til Simo har visst ikke like lang liggelengde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...