Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Og synes det er forferdelig trist igrunn. Elsker i utgangspunktet å ordne til slik som jul, bursdag, farsdag, bryllupsdag... Men, mannen liker ikke slike dager. Eller; han liker å å, men ikke å gi. Så etter en stusselig bryllupsdag (han fikk mobil fra meg) og jeg fikk ingenting, gav jeg beskjed om at nok var nok. Trenger ikke dyre gaver, men en liten oppmerksomhet er jo koselig. Så heretter blir det ingen feiring her i huset. Synes igrunn det er trist. Litt misunnelig når venninnene mine får gaver og romantiske turer av mennene sine. Jaja...får bruke de pengene på en fin gave til meg selv da Anonymous poster hash: 6b4d5...6e0
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Det er lurt å bli enig om hva man skal legge i sånne dager som mors-/farsdag, valentines, bryllupsdag osv. til bursdag og jul synes jeg det er greit å forvente en gave, men disse andre dagene? Nei. Vi markerer bryllupsdag ved å spise en bedre middag hjemme, drikke vin til og kose oss. På 5-års bryllupsdagen var vi ute på veldig fin restaurant, gjør nok det samme på 10-årsdagen. Morsdag og farsdag er mest for barnas skyld, da er det vekking med kaffe og barnetegninger, kake hvis vi har. Valentines kanskje en blomsterbukett, Anonymous poster hash: f705c...b82
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Det er lurt å bli enig om hva man skal legge i sånne dager som mors-/farsdag, valentines, bryllupsdag osv. til bursdag og jul synes jeg det er greit å forvente en gave, men disse andre dagene? Nei. Vi markerer bryllupsdag ved å spise en bedre middag hjemme, drikke vin til og kose oss. På 5-års bryllupsdagen var vi ute på veldig fin restaurant, gjør nok det samme på 10-årsdagen. Morsdag og farsdag er mest for barnas skyld, da er det vekking med kaffe og barnetegninger, kake hvis vi har. Valentines kanskje en blomsterbukett, Anonymous poster hash: f705c...b82 Mannen vil dessverre ikke gi noe uansett anledning. Har funnet ut selv at det er tull nemlig. Smykker feks. liker jeg ikke.....har nemlig han bestemt Anonymous poster hash: 6b4d5...6e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå