*Miss Marple* Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 En enkel, klassisk som jeg kan ha i mange år. Noen som har tips?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Ingen tips, dessverre. Men henger meg på tråden, for en slik klokke vil jeg også ha Anonymous poster hash: 8d7d6...2c5
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Budsjett? Anonymous poster hash: f5b2d...837
*Miss Marple* Skrevet 8. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2014 Budsjett? Anonymous poster hash: f5b2d...837 Huff, det vet jeg heller ikke. Tenker ikke Rolex da, men alt mellom 1000-10 000,-?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Seiko er et meget godt valg, skal du ha kvalitet. Du får mye klokke for 2000-3000,- Liker også godt Skagen, de er tidløse og minimalistiske. Er det en klokke med stål- eller skinnrem du tenker på når du sier klassisk? Vil du ha den besatt med cirkoner, eventuelt diamanter, eller helt plain? Anbefaler deg også å titte litt på Longines Conquest, det er et stykke stilig og klassisk sveitsisk eleganse i mine øyne. Denne kan du få helt ned i 4000,- og opp til 16 000, avhengig av stener ol. Anonymous poster hash: f5b2d...837
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 Jeg har en Certina klokke som jeg fikk av min mann for...9år siden, og den er jeg så glad i! Hadde skinnrem på den i mange år, men fikk ny metallrem til bursdagen min i fjor. Greier ikke linke, men søk på certina woman watch på google bilder Anonymous poster hash: 0af1b...886
tante grusom master of law Skrevet 8. november 2014 #7 Skrevet 8. november 2014 Jeg har en klassisk tag heuer. Veldig fin og super kvalitet. Tror du kan få en til under ti tusen.Den passer til alt!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #8 Skrevet 8. november 2014 De rimeligste Tag Heuer'ne ligger på 10-11'. De er imidlertid meget smale i designet og kan lett se litt malplasserte ut på et middels håndledd. Anbefaler deg helt klart å prøve disse i butikk hvis du vurderer det merket. Anonymous poster hash: f5b2d...837
tante grusom master of law Skrevet 8. november 2014 #9 Skrevet 8. november 2014 (endret) De rimeligste Tag Heuer'ne ligger på 10-11'. De er imidlertid meget smale i designet og kan lett se litt malplasserte ut på et middels håndledd. Anbefaler deg helt klart å prøve disse i butikk hvis du vurderer det merket. Anonymous poster hash: f5b2d...837 Ok. Var ikke klar over at de var så dyre. Fikk min i morgengave. Jeg synes imidlertid ikke den er så veldig petit. Den er akkurat passe. Og thank juuu husband!! Endret 8. november 2014 av tante grusom master of law
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #10 Skrevet 8. november 2014 Da er det gjerne ikke 27mm varianten av modellen Carrera du har? Den kommer i forskjellige mål men den aller slankeste i akkurat denne modelltypen ligger på 10-11-12 tusen. Den minner meg litt om Omega Constellation selv om den, om mulig, er enda tynnere. Den er riktig så lekker rundt et syltynt håndledd men jeg, som er slank, føler begge disse "drukner" litt. Når det er sagt så kan du sjelden gå feil med Tag Heuer. Og det er nok denne produsenten som har størst variasjon prismessig: du kan velge og vrake i klokker fra nevnte sum og langt opptil Rolexpris. Lykke til i jakten forresten det er så mye flott å velge i! Anonymous poster hash: f5b2d...837
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #11 Skrevet 8. november 2014 Dette ønsker jeg meg til jul;) https://www.danielwellington.com/dk/women/ Anonymous poster hash: 13c8f...c5e
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. november 2014 #12 Skrevet 8. november 2014 Jeg har Daniel Wellington klokken som vist ovenfor her i sort. Den går til alt. Både fest og hverdag! Veldig klassisk og tidløst design. Jeg blir fort lei ting, men den klokken er jeg veldig glad i og blir ikke lei. Hvis ikke kan du velge å vrake på klokker.no.
*Miss Marple* Skrevet 8. november 2014 Forfatter #13 Skrevet 8. november 2014 Tusen takk for mange gode tips. DW klokkene er veldig fine, men den jeg liker best ønsker datteren min seg så da kan jeg ikke kjøpe den til meg selv Men det er noe i den stilen jeg tenker da jeg har en fin med 'bling' på. Får Google litt mer - og tar gjerne mot flere tips
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #14 Skrevet 5. januar 2015 Ønsker meg Mikael kors klokke. Anonymous poster hash: 2b502...ccd
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #15 Skrevet 6. januar 2015 Gant! Anonymous poster hash: 20f25...410
beef sister Skrevet 6. januar 2015 #16 Skrevet 6. januar 2015 Fossil har mange gode, og svært rimelige, klokker (dog ikke kjennetegnet ved å være utpreget klassiske).
Bare blåbær Skrevet 6. januar 2015 #17 Skrevet 6. januar 2015 Her er mange fine: http://www.urverket.no/tissot-c-49.html#!find/brand=713&gender=91&s=0&d=0&p=1
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #18 Skrevet 6. januar 2015 Fant du deg klokke? Jeg ønsker meg denne http://www.dyrbergkern.com/watches/prominencia-sl-2447.html 😊 Anonymous poster hash: fe490...636
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #19 Skrevet 6. januar 2015 Jeg fikk en fin Certina klokke til bursdagen min rett før Jul. En damemodell, men ganske stor, litt sporty (med altimeter for når jeg er på ski). Jeg har ellers 2 Rado klokker, en enkel svart klokke som kanskje kostet meg 5000 kr for nesten 10 år siden, og en som er stort og tung som kostet en del mer (et sted mellom 2000-3000 €) som heg bruker til mer formelle anledninger. Liker Rado stilen fordi de har mange klokker uten for mye bling bling. Til hverdag veksler jeg mellom en Seatch, en Victorinox og en Casio sportsklokke. Liker store klokker, for jeg har bredere vrist enn mannen. Anonymous poster hash: caf28...78c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #20 Skrevet 6. januar 2015 Forresten, er nok altfor tidlig enda, det er ikke en Certina jeg fikk, men en Tissot. Mannen arvet en Certina av sin far. Dersom du ønsker en virkelig dyr klokke, har Jeager Lecoultre fine klokker i diskret stil. Anonymous poster hash: caf28...78c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #21 Skrevet 6. januar 2015 Av "billige" klokker (ikke nødvendigvis veldig billig, men jeg tenker relativt) er Certina superbra på kvalitet i forhold til mye annet. Av de mer kostbare er Omega, Breittling, Baume & Mercier veldig gode. Sett i forhold til kvalitet for pengene er Certina er bedre kjøp enn f eks Tag Heuer og Gucci.Selv har jeg en Michael Kors pga utseende (ikke nødvendigvis ekstremt god kvalitet når det er batteri), og en Omega som er en klokke for livet. Det er noe jeg ikke hadde investert i uten å Ha en spesiell interesse for urverk. Anonymous poster hash: 61aae...fb6
Helene Harepus Skrevet 6. januar 2015 #22 Skrevet 6. januar 2015 Jeg har også en Tag Heuer, den ser ut som en "klassisk manneklokke", bare damevarianten. Den passer kanskje ikke så veldig godt til festantrekk, men den er derimot veldig solid og tåler å dykke ned til 200 m - ikke at jeg noensinne kommer til med å gjøre det frivillig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå