Gå til innhold

Hva får fedrene i gave i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt blank! Pappaen her i huset ønsker seg ikke noe spesielt, men han fortjener en fin oppmerksomhet.... Min egen pappa er enkel å handle til, så jeg har kjøpt en god rødvin til han.

Anonymous poster hash: 9aca6...be7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hans hjemmelagede favoritt ostekake.

Anonymous poster hash: 06ec3...f97

Skrevet

Du er blank og jeg er blakk, så her blir det ingenting. Jeg bruker ellers å kjøpe en bok eller lignende. 

Anonymous poster hash: 78add...698
Skrevet

Min pappa får konsertbilletter. Svigerfar får noe greier til båten som han har ønsker seg. Hva mannen får av ungene vet jeg ikke, men jeg tror de har laget noe.

Anonymous poster hash: 9b2bf...da3
Skrevet

I år blir det ingenting siden han ikke er hjemme, men vi gir ikke dyre gaver uansett.

Han får alltid yndlingskaken sin og så kanskje en genser, go'lukt, hansker e.l.

Det viktige er å bli gjort stas på, ikke hva gaven koster.

Skrevet (endret)

Absolutt ingenting! Det første året vi hadde barn mumlet han om farsdag, så jeg kjøpte gave, bakte kake, sto opp tidlig osv selv om jeg ikke har noen tradisjon for å markere mor-og farsdag. Overraskelsen var derfor stor da morsdag kom, og det ble forbigått i stillhet. Neste farsdag prøvde jeg igjen - veldig hyggelig. Neste morsdag - ingenting. Da spurte jeg hva i all verden han drev med, og han hostet flau opp en blomsterbukett utpå kvelden. Neste farsdag fikk jeg eldste til å tegne et hyggelig kort, men klok av skade droppet jeg gave. Neste morsdag - null. Etter dette har farsdag blitt dagen jeg får lov til å minne ham på at hans utilstrekkelighet. En fin dag, mao :-)

Endret av Berta_78
Skrevet

Pondus julekalender med sjokolade og et pondusblad.

God middag og yndlingskaken til kvelds selvfølgelig, han elsker eplekake og is.

Anonymous poster hash: 13946...ecb
Skrevet

Kjærring og unge fri  :laugh: ! He he. Skal bort i dag fra i morgen. Har ikke kjøp noenting. Vesla maler/tegner vel en tegning. Han har bursdag i desember også er det julaften, så sparer de penga til da gitt :)

Skrevet

Pølsetermos og satser på at barna tegner noen tegninger til ham:-)

Skrevet

Hans hjemmelagede favoritt ostekake.

Anonymous poster hash: 06ec3...f97

Samme her :) Ellers er vel farsdag en dag der man skal gjøre litt ekstra stas på sine fedre, ikke sin mann. Her begynner barna å bli så store, så hvis det skal være noe ekstra får de ta seg av det :)

Anonymous poster hash: 193e7...714

Skrevet

Min far får en deilig Swix fleecegenser.

Pappaen her i huset får nye Ecco sko av ungene, det trenger han.

Skrevet

4 åringen har kjøpt en boxershorts. 6 åringen har kjøt 4 par sokker.

Frokost på sengen...ungene elsker akkurat den biten.

Anonymous poster hash: a85a1...d30

Skrevet

Maleri fra barnet og taco til middag, haha!

Anonymous poster hash: 1d33e...29b
Skrevet

Dropper nicket siden han har en teoretisk mulighet til å se det:)

Barna har laget en fin tegning, så lager vi kosefrokost med pannekaker, egg, bacon osv, og så får han en genser.

Anonymous poster hash: 16f4d...ea5

Skrevet

Min far har jeg droppet å gi noe til for mange år siden. Lenge siden han har fortjent hedersbetegnelse av noe slag i forhold til å skulle være pappa.

Min samboer skal få cirque de soleil billetter. Håper han liker det. Har ordnet med at mamma kommer og er barnevakt og så får vi en kveld ut sammen bare vi to. Gleder meg. Lenge siden vi har vært på ordentlig date sammen. ☺

Anonymous poster hash: c9c37...d19

Skrevet

Min mann skal få kinodate med en annen mann :P

Dama til hans beste kompis og jeg har gått sammen, og de skal begge få kinobilletter til en film de kan se sammen i morgen kveld. Så da får de sett en skikkelig guttefilm vi ikke gidder å se, samtidig kommet seg litt bort fra barn og kone. I tillegg skal jeg bake brownies, som er det beste han vet. Ungene tegner nok en tegning til han også.

Anonymous poster hash: 9b835...7af
Skrevet

Barna mine ville ikke gi noe til faren dette året, men heller bake en kake til stefar. Far er nå drittsur siden barna ikke vil reise til ham denne helgen.

Anonymous poster hash: 8631a...580

Skrevet

Ingenting. Han ordner aldri noe fra barna til meg, så i år skal han få det samme tilbake.

Anonymous poster hash: 5e890...48c
Skrevet

Kake og tegninger fra ungene

Skrevet

Han får tegning fra ungene. Min samboer er ikke min far så vi hjelper ungene med å ordne denne dagen.

Anonymous poster hash: 2b63f...f69

Skrevet

God brunsj, kort, kopp og sjokolade fra meg og barnet.

Anonymous poster hash: 1def3...a64

Skrevet

Hansker,lue og joggebukse.

En god frokost

Anonymous poster hash: 6c4f8...bc4

Skrevet

kake

vi kjøper aldri gave til mors og farsdag

tegning fra datteren

Anonymous poster hash: 80d4d...b21
Skrevet

Han får et fint hjemmelaget kort av datteren sin. Vi er enige om at vi ikke kjøper gaver på verken denne dagen eller valentinsdagen.

Anonymous poster hash: d1648...e43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...