Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Hva kan vi finne på? Vet de fleste har satt på frost filmen så tipper de er veldig lei av den nå. Noe vi kan gjøre? Tenkte å fiske godteposer og kanskje kaste svamp på pappaen om været tillater det 😳😂 Anonymous poster hash: d960d...2c5
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Høres gøy ut det. Stolleken, disco, potetløp etc. Mye man kan kan finne på😊 Anonymous poster hash: d2173...522
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Man trenger egentlig ikke finne på så mye, ungene aktiviserer seg selv i et par timer og synes det er kjempegøy å bare være på besøk, leke med andre leker enn de har hjemme osv. Et par ting vi har gjort med stort hell her er å ha hvit papirduk og fargeblyanter strødd utover så de kan tegne på duken, vi har også latt de perle seg et smykkke. Om du setter noen skåler med perler på bordene (du får rimelige perler på f.eks Biltema og gi hver av dem en strikk til å tre dem på også lager de et smykke de kan ta med hjem. Forrige bursdag her hadde vi et tegnebord, jeg hadde printet ut forskjellige fargeleggingsark fra internett og lagt utover sammen med fargeblyanter, og der satt det unger og farget hele bursdagen gjennom. Har fire barn mellom 5 og 13 år, og film har vi aldri satt på i et barneselskap, det har det aldri vært behov for. De leker så fint med hverandre at. Anonymous poster hash: c8384...cef
Superdolly Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 Vi har aldri satt på film i et barneselskap. Ikke har vi hatt så mange aktiviteter og selskapsleker heller. Som ...cef sier, ungene synes det er helt topp å få leke fritt på et nytt sted med andre leker enn de er vant til. Vi pleier å rydde unna helt spesielle ting som bursdagsbarnet eller søsken er redd for. Ellers er det stort sett fritt fram. Noen ganger har vi hatt en pinjata, eller en enklere variant. Eller skattejakt. Dette er litt andre varianter enn fisking etter godteposer. Ellers er det stort sett frileik.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Sist bursdag kjøpte jeg hvit papirduk til bordet. Tok tusjer i ulike farger og tegnet ballonger rundt på hele duken. Satte fargeblyanter i glass som jeg satte ut på bordet når noen begynte å bli utolmodige etter matter, ellr da noen var ferdige og andre ikke. Da begynte ungene å tegne. Ungene gikk nesten ikke fra bordet, de satt og tegnet og skravlet i lang tid. Ballongene ble fargelagt og etterhvert kom andre tegninger også. Har snart en 12åringer her i hus og hun skal vist ha slik duk men jeg må tegne ugler rundt på duken. Så må finne tegning av en enkel ugle. Jeg er ingen mester på å tegne, så noe enkelt må det være. Men blir nok bra, litt ballonger, hjerter osv kan jeg jo også ta. Singalong eller hva det heter har de spilt her. Vi har ingen veldig barnesanger, men cc cowboys, aha og andre slike sanger ble sunget. De hadde ikke hørt sangene engang før, men det gjorde ingen ting, selv ikke om de ikke klarte å lese teksten. Vi husket ikke vi hadde dette engang, ett av barna dom fant den i hylla og ville. Anonymous poster hash: b6a27...a4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå