Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Hvor de "gisper" en gang etter pausen, for så puste normalt igjen? Noen som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: 88faa...790
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Dette synes jeg ikke du skal spørre om her inne. Evt pustestans kan være så alvorlig at du må ta det med lege. Anonymous poster hash: 44316...f3c
Novemberdama Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Du er sikker på at hun ikke bare puster veldig stille da? Noen ganger har jeg nesten vært sikker på at hun ikke puster men så tar jeg fingeren ved neseboret og kjenner jo at hun gjør det. Vi har sånn plate under madrasser som alarmerer ved pustestopp, og det er jeg så glad for. Eldstemann sluttet å puste, ble blå og vi måtte riste liv i han igjen. Legene sa at det antagelig var slik som skjedde ved krybbedød, og at vi var veldig heldige som oppdaget det. Etter det fikk vi alarm på sykehuset og vi har brukt det på alle tre ungene. Oppsøk lege så snart som mulig dersom du er sikker på at hun ikke bare puster veldig rolig.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 hvor gammel var han da det skjedde?? Anonymous poster hash: 88faa...790
Novemberdama Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 hvor gammel var han da det skjedde?? Anonymous poster hash: 88faa...790 Han var bare 4 uker gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå