Gå til innhold

Trenger litt råd.. (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vanligvis en 26 dagers syklus, men etter jeg fødte i mars har jeg hatt 28 dager. Nå er jeg 5 dager over forventet mens om jeg skal gå utifra 28 dager. Tatt tre tester, alle er negative.

Jeg har alle symptomer, men det kan også være symptomer på mensen. Tips?  :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent.

Anonymous poster hash: 4b4ff...83b
Skrevet

Jeg hadde samme sykluser som deg i fjor. Plutselig fikk jeg en syklus på nesten 50 dager, men var ikke gravid, bare kroppen som tullet noe ordentlig :/ Jeg var til og med hos gyn for å dobbelsjekke, for jeg hadde omtrent alle graviditetssymptomer som er mulig å få, men var ikke noe graviditet.

Anonymous poster hash: e21a2...d7d
Skrevet

Jeg hadde samme sykluser som deg i fjor. Plutselig fikk jeg en syklus på nesten 50 dager, men var ikke gravid, bare kroppen som tullet noe ordentlig :/ Jeg var til og med hos gyn for å dobbelsjekke, for jeg hadde omtrent alle graviditetssymptomer som er mulig å få, men var ikke noe graviditet.

Fant du årsaken??

Skrevet

Fant du årsaken??

Nei, gyn forstod det ikke, og når mensen kom så var den regelmessig etterpå. Eneste jeg kan tenke meg er at det hadde vært en del stressende hendelser de siste månedene før som kanskje har påvirket kroppen og hormonene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...