Gå til innhold

Hvor mange julekort lager/bestiller du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes jeg har så mange i år.

Anonymous poster hash: 0f17f...65c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har laget 26 :)

Anonymous poster hash: 9bacb...3f7

Skrevet

50

Anonymous poster hash: a964e...14c

Skrevet (endret)

Sender ikke julekort. Første året min eksmann og jeg var gift sendte jeg 25 (femogtyve jævla) håndlagde julekort med personlige hilsener ... og vi fikk 3 (TRE jævla) julekort tilbake.

Året etter skulle man tro at det ble fler, men neida. Vi fikk 3 (TRE JÆVLA) julekort - av de samme som vi fikk av året før.

Sender derfor ikke julekort.

Bill.mrk "Frøken Ebenezer"

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Førti.

Av typen med trykt hilsen, slenger på et par personlige ord på noen av dem. Får da være grenser for dilldalleri. =P

Anonymous poster hash: 56a11...0f9
Skrevet

Jeg sender langt flere enn jeg får, men det begrenser seg til 40-50 som jeg sender. Det er mange jeg sender til jeg ikke forventer julekort fra, men må innrømme at jeg registrerer at jeg etter x antall år hadde forventet en julehilsen fra enkelte som ikke sender.

Jeg tenker litt At sender de ikke selv, så er de egentlig ikke så opptatt av å få heller....

Anonymous poster hash: 93913...df1

Skrevet

Sender ca 50, og får kanskje 15 igjen... Vi bruker ferdiglaget, og skriver hilsen bakpå til de i familien/nære venner som vi ikke ser så ofte.

Anonymous poster hash: 4318f...a72

Skrevet

80.

Jeg har stor familie, og sender også til en god del venner.

Anonymous poster hash: 5806b...976

Skrevet

Sender rundt 80 til familie og venner, får over 60 igjen! :-)

Har mange gamle tanter og onkler samt bestemødre som sender håndskrevne kjøpte kort tilbake!

Kjekk måned å gå i postkassen!

Anonymous poster hash: e6257...3ac

Skrevet

Ingen. Av samme grunn som mammaen til Nurket. Folk føler vel bare press for å sende tilbake, så da blir det ikke særlig hyggelig allikevel.

Skrevet

Bestiller 10, kun fordi det er 10 som er minimum der jeg bestiller. Hadde holdt med 5, men finner nok på noen å sende resten til også. ;)

Anonymous poster hash: 31296...a70
Skrevet

10.

Trenger ikke flere :)

Anonymous poster hash: 68820...291

Skrevet

Rundt 25 tror jeg det blir :) Bestiller. Hvis jeg skulle lagd hadde jeg nok sendt færre.

Anonymous poster hash: bed78...15d

Skrevet

Mellom 30-40 ett sted.

Anonymous poster hash: 5015f...0e1

Skrevet

60 tror jeg. Får kanskje det halve tilbake og det er greit. Jeg skriver på dem for hånd, men lager ikke selve kortet. Synes det er hyggelig å sende folk en hilsen og har ikke forventninger om at alle skal like det samme som meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...