Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Planlegger nytt kjøkken og trenger hjelp til hvitevarer: - Induksjon koketopp: nå har jeg lært at det finnes koketopp med fleksible kokesoner. Er det best å ta? - Hadde tenkt å ta integrert kjøleskap. Disse er jo litt mindre i volum, men blir vel finest likevel? - Skal ha stekeovn i høyden og hadde tenkt å ta mikro over. Har nå lest en del på fordeler med dampovn og blitt interessert i kombiovnen fra elektrolux som har kombi tradisjonell varme og damp. Kanskje det ikke er så viktig med mikro? Holder det med kun kombiovnen? Anonymous poster hash: b896c...bf7
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Har ikke svar på alle spørsmålene dine, men ville bare si at jeg tror du vil angre hvis du dropper Micro. . Det som er gull med Micro at det går fort å varme opp div.. Anonymous poster hash: f2cd5...13f
Mia_73 Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Induksjon er utrolig kjekk å ha, variable kokesoner er grei men syns ikke jeg bruker komfyren på annen måte enn tradisjonell. Integrert kjøleskap ser så mye bedre ut at jeg ikke ville vurdert annen. Absolutt verdt prisen. Har ikke dampovn selv, men søsteren min sier at hun bruker den særdeles lite. Mikrobølgeovn er et must syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå