Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Jeg tror selv at hun er så ivrig og ikke har hele setningen klar men jeg ser at andre reagerer når hun skal fortelle noe.. "Jeg jeg jeg jeg jeg jeg har lekt med blekkulf i barnehagen i dag!!" Var sammen med en stammer tidlig i 20 årene og det er ikke samme type stemning som han hadde. Men er det noen som har vært borti det samme med sine små og det har gått over raskt? Anonymous poster hash: 16cc6...b7d
sug lut Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Jada, begge hadde en fase med det. Gikk over helt av seg selv. Husker ikke hvor lang tid det tok.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Småbarnsstotring er helt vanlig. Det kjennetegnes ved at barnet gjerne gjentar første ordet i setningen mange ganger. Ved stammen er det oftere gjentagelse av lyder fremfor hele ord.. slapp av, ikke lag noe fuss av det, det går seg til Anonymous poster hash: d8d86...d49
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Takk for svar! Da kan jeg slappe av litt. Husker hvor mye min x slet ned dette og håpet at dette ikke var starten på et liv med taleproblemer. HI Anonymous poster hash: c5a2a...acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå