Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 ...eller ser den nye Liberikolleksjonen ut som trusa til en mannlig stripper? Ungen min bruker de i bhg. og jeg så de for første gang da jeg skifta på h*n i dag. Fikk litt sjokk kan man si Jeg mener... Leopardbleie? Hallo... Det var litt tidlig å kjøre den stilen allerede synes jeg Anonymous poster hash: ad2f7...486
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Jeg har en overlykkelig tiger hjemme. :-D får nesten ikke på ham bukse lenger... Bedre det enn den konstante Dora-reklamen til pampers. :-) Anonymous poster hash: 01a90...baa
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Syns de er kule, jeg :-) Anonymous poster hash: 2607f...989
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 ungen ble helt i hundre da han så de Fin idé! Anonymous poster hash: 68fa8...d7f
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Sebratruse? Min elsker den... Hva har vi i vente om noen år, tro? Anonymous poster hash: 2eef3...77d
mamma_bergen Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 Sebratruse? Min elsker den... Hva har vi i vente om noen år, tro? Anonymous poster hash: 2eef3...77d Sebratruse? Det må jo være en slager blant dibmødre
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 ...eller ser den nye Liberikolleksjonen ut som trusa til en mannlig stripper? Ungen min bruker de i bhg. og jeg så de for første gang da jeg skifta på h*n i dag. Fikk litt sjokk kan man si Jeg mener... Leopardbleie? Hallo... Det var litt tidlig å kjøre den stilen allerede synes jeg Anonymous poster hash: ad2f7...486 Tuller du? Anonymous poster hash: 54461...26a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå