Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Noen som vet om det er mulig å få tak i på andre steder enn apotek? Anonymous poster hash: 4bbb7...dd1
mamma'n til 2 :) Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Det ligger ofte en liten pakke eller to i førstehjelpsputer og kofferter,så du kan kanskje få tak i det på visse matbutikker og bensinstasjoner :-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Jeg hadde ikke stresset med å lete etter det. Hverken jeg eller ungene syns det hjelper. Putt det området som er brent i kaldt vann Evt legg på en frossen grønnsakspose. Anonymous poster hash: 19f59...d1b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Burngel heter det på apoteket og de kommer nå i sprayflaske. Noen år siden de gikk over til bare de her. Har tittet etter pakkninger når jeg har vært på andre apotek men finner det ikke der heller. Helt genial, og kan brukes til det meste. Brannsår, myggstikk, brannmanet, brennesle, kløing av uvisse årsaker og sprayer en på når en unge hyler og det igrunn ikke er noe så stillner gråten (nesten som plaster til tider. Paster kurerer alt Men sprayflasken tetter seg fort, så vi skrur den opp og bare heller på istede. Nesten slik som det var med de posene før, og smører ut med fingeren. Vi hari bilen, på kjøkkenet, på hytta, i tursekken osv. Hadde en unge som ramlet på ovnen for mange pr siden, ig vi hadde ingen ting slikt. Så da ble det hamstret ulike ting og denne er genial. Mamma glemte grytekluter da hun skulle ta ut en rist av ovnen når vi bakte julekaker. Håndflaten ble knallrød med en gang og det gjorde vist skikkelig vond. Så stripene fra rista i håndflaten. Fikk sprayet på med denne fort, og gjenntok dette endel ganger da denne tørket inn. Den demper smertene litt, så en merker når det er på tide med nytt. En times tid etterpå var det såvidt en så stripene, og hun hadde nesten ikke vondt. Så den fungerer! Anonymous poster hash: a110e...384
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Burngel heter det på apoteket og de kommer nå i sprayflaske. Noen år siden de gikk over til bare de her. Har tittet etter pakkninger når jeg har vært på andre apotek men finner det ikke der heller. Helt genial, og kan brukes til det meste. Brannsår, myggstikk, brannmanet, brennesle, kløing av uvisse årsaker og sprayer en på når en unge hyler og det igrunn ikke er noe så stillner gråten (nesten som plaster til tider. Paster kurerer alt Men sprayflasken tetter seg fort, så vi skrur den opp og bare heller på istede. Nesten slik som det var med de posene før, og smører ut med fingeren. Vi hari bilen, på kjøkkenet, på hytta, i tursekken osv. Hadde en unge som ramlet på ovnen for mange pr siden, ig vi hadde ingen ting slikt. Så da ble det hamstret ulike ting og denne er genial. Mamma glemte grytekluter da hun skulle ta ut en rist av ovnen når vi bakte julekaker. Håndflaten ble knallrød med en gang og det gjorde vist skikkelig vond. Så stripene fra rista i håndflaten. Fikk sprayet på med denne fort, og gjenntok dette endel ganger da denne tørket inn. Den demper smertene litt, så en merker når det er på tide med nytt. En times tid etterpå var det såvidt en så stripene, og hun hadde nesten ikke vondt. Så den fungerer! Anonymous poster hash: a110e...384 Signerer denne. Burngel er uunværlig. Har flasken i veska, da er den med meg overalt. Anonymous poster hash: 27b16...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå