Gå til innhold

dere som jobber 100% og har små barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som enda står opp tidlig i helger osv.. Har dere mye energi når dere kommer hjem fra jobb? Jeg er halvdø og gleder meg bare til sengs... Er et ork å f.eks trene eller være serlig sosial.....

Anonymous poster hash: 2080a...75e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to små og en til på tur. Jobber 100%, trener 2-3 dager i uke, er med i strikke gruppe en gang i uken, ungene har en aktivitet hver og mannen er med i rødekors. Går helt fint, er kun nå når jeg er gravid at jeg førler med sliten. Går ut i fra at en stor grunn til at jeg har såpass med overskudd til vanlig er fordi jeg og mannen deler på alt av husarbeid og alt når det kommer til barna. Han tar seg av middagslaging slik at den står på bordet når vi kommer hjem. Han jobber natt annenhver uke, derfor er han også mer hjemme enn meg.

Anonymous poster hash: 6ffc5...1f0

Skrevet

Varierer. Har tre fra 1 til 7 år. Noen ganger har jeg tunge dager på jobb og da kan jeg være sliten, men stort sett har jeg energi til husarbeid og en times tur med hunden på kvelden. I helgene lader jeg opp og tar livet med ro.

Anonymous poster hash: 07de1...f29

Skrevet

Jeg er helt utmattet når de 4 ungene mine er i seng. Kaptein energi til å legge meg...

Anonymous poster hash: d2dd3...f61

Skrevet

Jeg er helt utmattet når de 4 ungene mine er i seng. Kaptein energi til å legge meg...

Kaptein=knapt

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Har en på 4 og en på 1. Hun på ett våkner like før 06 enten det er tirsdag eller søndag. Jobber 100%. Uka går slik: Mandag til fredag -trøtt trøtt trøtt, jobbe, spise middag, stelle barn og vaske klær, lengte til senga. Lørdag og søndag -like trøtt, men mindre å gjøre.

Er sosial med barna og likesinnede i helgene, ellers ikke.

Synes det er slitsomt, men trives heldigvis veldig godt på jobben, ellers hadde jeg nok ikke følt at det var verdt det. Og det blir sikkert bedre for hver måned som går.

Skrevet

Har ei på 3,5 år og en meget aktiv gutt på 13 mnd. Han har begynt å sove utpå til 06 men har lenge våknet i 05 tiden. Var ekstra tungt når samboer var borte fra man-fredag i 1 mnd. Alt falt på meg og ingen tid eller energi til å trene. Nå som han er tilstede igjen har jeg mye mer energi:) trener 3x i uken og er sosial fler ganger i uken (venninner med barn på samme alder. Ut alene kanskje 1x pr.mnd).

Anonymous poster hash: 56620...669

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...