Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Den det ble snakket om her for litt siden. Den viktigenyheter.blogg.no. Jeg er usikker på om jeg liker den eller ikke. Klarer ikke bestemme meg for om det er morsomt eller tragisk. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 22111...d47
Gustav Klitt Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Det er ikke lov å diskutere den bloggen her på dib. Skaperne ønsker ikke å bli assosiert med forumet. Det synes jeg vi skal respektere.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Det er ikke lov å diskutere den bloggen her på dib. Skaperne ønsker ikke å bli assosiert med forumet. Det synes jeg vi skal respektere. Hæ!? Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 22111...d47
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Det er ikke lov å diskutere den bloggen her på dib. Skaperne ønsker ikke å bli assosiert med forumet. Det synes jeg vi skal respektere. Har man en blogg som alle kan lese så kan man faktisk ikke kreve noe som helst! Har vi lyst til å diskutere bloggen eller ikke er opptil oss og hva vi ønsker å diskutere! Anonymous poster hash: 3997c...a39
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Det er ikke lov å diskutere den bloggen her på dib. Skaperne ønsker ikke å bli assosiert med forumet. Det synes jeg vi skal respektere.Har man en blogg som alle kan lese så kan man faktisk ikke kreve noe som helst! Har vi lyst til å diskutere bloggen eller ikke er opptil oss og hva vi ønsker å diskutere! Anonymous poster hash: 3997c...a39 Enig i dette Anonymous poster hash: 22111...d47
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 Det er ikke lov å diskutere den bloggen her på dib. Skaperne ønsker ikke å bli assosiert med forumet. Det synes jeg vi skal respektere. Har man en blogg som alle kan lese så kan man faktisk ikke kreve noe som helst! Har vi lyst til å diskutere bloggen eller ikke er opptil oss og hva vi ønsker å diskutere! Anonymous poster hash: 3997c...a39 100% enig! Tydelig at noen ikke forstår konseptet med "internett". Anonymous poster hash: 91dc1...c72
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 Det er ikke lov å diskutere den bloggen her på dib. Skaperne ønsker ikke å bli assosiert med forumet. Det synes jeg vi skal respektere. Har man en blogg som alle kan lese så kan man faktisk ikke kreve noe som helst! Har vi lyst til å diskutere bloggen eller ikke er opptil oss og hva vi ønsker å diskutere! Anonymous poster hash: 3997c...a39 100% enig! Tydelig at noen ikke forstår konseptet med "internett". Anonymous poster hash: 91dc1...c72 Veldig morsom blogg liksom.. Gjær narr av bipolare..... og utlendinger.. tragisk.................. Anonymous poster hash: 772e4...0e3
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #8 Skrevet 7. november 2014 Det er ikke lov å diskutere den bloggen her på dib. Skaperne ønsker ikke å bli assosiert med forumet. Det synes jeg vi skal respektere.Har man en blogg som alle kan lese så kan man faktisk ikke kreve noe som helst! Har vi lyst til å diskutere bloggen eller ikke er opptil oss og hva vi ønsker å diskutere! Anonymous poster hash: 3997c...a39 100% enig! Tydelig at noen ikke forstår konseptet med "internett". Anonymous poster hash: 91dc1...c72 Veldig morsom blogg liksom.. Gjær narr av bipolare..... og utlendinger.. tragisk.................. Anonymous poster hash: 772e4...0e3 Jeg er litt enig, men jeg ler litt for meg selv av de også Anonymous poster hash: 22111...d47
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #9 Skrevet 7. november 2014 Det er ikke lov å diskutere den bloggen her på dib. Skaperne ønsker ikke å bli assosiert med forumet. Det synes jeg vi skal respektere. Beklager, men det må være noe av det dummeste jeg har hørt Anonymous poster hash: 99bbe...1d7
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #10 Skrevet 7. november 2014 Det er ikke lov å diskutere den bloggen her på dib. Skaperne ønsker ikke å bli assosiert med forumet. Det synes jeg vi skal respektere. Beklager, men det må være noe av det dummeste jeg har hørt Anonymous poster hash: 99bbe...1d7 Hvem har bestemt at det ikke er lov å diskutere bloggen? Anonymous poster hash: 99bbe...1d7
Gustav Klitt Skrevet 7. november 2014 #11 Skrevet 7. november 2014 Ok, ser at den sarkastiske snerten jeg hørte inni hodet mitt ble veldig underformidlet. Har aldri vært inne på den bloggen og kommer ikke til å gå inn på den. Det var en tråd her for bare noen dager siden, og måten bloggen ble omtalt på, gjorde det klart at jeg må gå andre steder for å forlenge livet. Skaperne av bloggen er dib-brukere, og hvis jeg husker riktig, ga de, i tråden jeg viser til, uttrykk for at de ønsket å unngå å bli "assosiert med dib". Jeg vedder 500 kroner på at det utsagnet er morsommere enn samtlige av "nyhetssakene" på bloggen. Og det var alt jeg hadde å si, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå