Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Hvordan fjerner/friserer du ditt? Voks, høvel, laser, epilering, ladyshaver, annet? Og hvordan får dere fjerne hårene ved inngangen til glufsa? Får liksom ikke tak i den "gjengen" (ler!) Anonymous poster hash: 19cb7...3fd
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Har funnet ut at voksing på salong er det beste. Tar da hele sulamitten (også bak), bortsett fra en liten stripe foran. PS. Vær obs på rompelukt. Anonymous poster hash: 9fe06...497
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Har funnet ut at voksing på salong er det beste. Tar da hele sulamitten (også bak), bortsett fra en liten stripe foran. PS. Vær obs på rompelukt. Anonymous poster hash: 9fe06...497 Rompelukt? Anonymous poster hash: 1c10e...a1b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Har ingenting utenfor selve venusberget. Her synes jeg og mannen det er greit å ha litt. Klipper helt ned. Fatter ikke at dere gidder. Holder med under armene hver uke. Leggene har jeg bare små lyse hår, de tas til fest og om sommeren. Barberer mennene deres også underlivet? Anonymous poster hash: 3c9ce...1df
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Jeg trimmer det helt ned med den "gaffeltrimmeren" på siden av hodet på ladyshaveren. Er aldri helt glatt, det klør så sinnsykt og jeg får så lett inngrodde hår og betennelser i hårsekkene. Både jeg og mannen er fornøyd med at jeg bare er kort, tar det ca en gang i måneden. Mannen holder det også kort, men han glattbarberer seg innimellom også. Anonymous poster hash: 93e3e...59a
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 Totalt glatt, vokser i salong. Mannen min barberer seg helt glatt., Elskeren min derimot barberer ikke. Tror han har lyst men er redd Kona hans skal bli mistenksom. Anonymous poster hash: b174d...be3
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 Utenom bikinisesongen lar jeg ting bare gro. Stusser litt innimellom, synes det er udelikat med mye hår og mensen. Armhuler tas jevnlig og bein dersom de skal vises fram. Er uendelig glad for å ha funnet meg en mann som ikke bryr seg om hår. :-) Anonymous poster hash: 7fc72...5ea
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #8 Skrevet 7. november 2014 Hvordan fjerner/friserer du ditt? Voks, høvel, laser, epilering, ladyshaver, annet? Og hvordan får dere fjerne hårene ved inngangen til glufsa? Får liksom ikke tak i den "gjengen" (ler!)Anonymous poster hash: 19cb7...3fd Trond-Viggo, er det deg? Vet ikk om andr som sier tissen om et voksent kjønnsorgan nemlig Anonymous poster hash: 7746e...e5d
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #9 Skrevet 7. november 2014 Hvordan fjerner/friserer du ditt? Voks, høvel, laser, epilering, ladyshaver, annet? Og hvordan får dere fjerne hårene ved inngangen til glufsa? Får liksom ikke tak i den "gjengen" (ler!)Anonymous poster hash: 19cb7...3fd Trond-Viggo, er det deg? Vet ikk om andr som sier tissen om et voksent kjønnsorgan nemlig Anonymous poster hash: 7746e...e5d Knegg Anonymous poster hash: 3e571...84b
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #10 Skrevet 8. november 2014 Bruker epilator for å renske sidene og toppen til en fin trekant, deretter studder med barbermaskin. Jeg har prøvd brasiliansk 3 ganger, var ikke så vondt men jeg likte ikke den klamme følelsen uten hår i det hele tatt. Foretrekker frisert men ikke nakent. Mannen gjør ingenting og det er helt greit. Anonymous poster hash: e1139...121
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #11 Skrevet 8. november 2014 Vokser alt i salong. Deilig og glatt lenge! Anonymous poster hash: 54ed6...cc3
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #12 Skrevet 8. november 2014 Vokser.. Og mannen barberer. Anonymous poster hash: 66c1e...a71
DramaMama Skrevet 8. november 2014 #13 Skrevet 8. november 2014 Vokser i salong ved spesielle anledninger, ellers bruker jeg høvel. Tar alt, men har heldigvis lite hår fra naturens side, så det er lett å vedlikeholde.
shewolf Skrevet 8. november 2014 #14 Skrevet 8. november 2014 Hvor mye koster det egentlig å vokse i salong?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #15 Skrevet 8. november 2014 Jeg føler ikke behov for fjerne alt så jeg klipper kort bare, tar bikinilinja. Nå er jeg singel men har aldri møtt på en mann som har noe imot hår og møter jeg en så er han ikke typen for meg da. (nå har jeg heller aldri hatt ons, så kan hende det hadde vært mer tema da ikke vet jeg.) Jeg har både barbert og vokset alt noen ganger i løpet av åra men jeg får enormt fort innvokste hår og derav blemmer og infeksjoner noe som er langt mindre attraktivt en litt hår.Og jeg får veldig lett arr så nesten hver eneste inngrodde hår ender med et lite arr, veldig pent må du tro. Dessuten føler jeg meg ikke vel helt uten hår. Anonymous poster hash: f89bb...a8b
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #16 Skrevet 8. november 2014 Hvordan fjerner/friserer du ditt? Voks, høvel, laser, epilering, ladyshaver, annet? Og hvordan får dere fjerne hårene ved inngangen til glufsa? Får liksom ikke tak i den "gjengen" (ler!)Anonymous poster hash: 19cb7...3fd Spyr av folk som bruker det gyselige ordet... Anonymous poster hash: ee5c5...dea
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. november 2014 #17 Skrevet 8. november 2014 Barberer? Ca to-tre gng i uka. Dame som mann. Velstelt står høyt opp på min prioriteringsliste..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #18 Skrevet 8. november 2014 Jeg glattbarberer med helt enkel høvel hver gang jeg dusjer, altså annenhver dag. Takler ikke hår der nede. Får ikke inngrodde hår siden jeg har barbert slik lenge. Anonymous poster hash: b91e4...fb6
Gjest Skrevet 8. november 2014 #19 Skrevet 8. november 2014 Tissen? Det hadde jeg frem til jeg var 10 år ca. Og nå har jeg ei fiffi eller fiffinetten som det fint kalles Bruker altifra Høvel til brazilian.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #20 Skrevet 8. november 2014 Fiffi? Fiffinetten? Ehhh.. Nei takk... DET høres ihvertfall teit ut Jeg vet ikke hvor dere bor, men her jeg bor er det HELT normalt å si tissen. MYE mer normalt enn å si fiffi eller fiffinetten (som jeg forresten kun har hørt på dib).. Eller enda verre..fitta.. Grøss Til hi, her glattbarberer jeg med vanlig høvel når jeg dusjer.. Anonymous poster hash: 252d0...0d8
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. november 2014 #21 Skrevet 8. november 2014 Jeg eller mannen barberer med høvel og barbergel eller balsam. Gjør det så ofte som jeg gidder/føler behov. Tar alt. For å gjengen du mener så står jeg med en fot på vasken (bytter på) og tar på litt ekstra gel eller balsam og må gå over flere ganger. Skarp kniv er viktig.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #22 Skrevet 8. november 2014 Høvel på bikinilinja om sommeren, forøvrig blåser jeg i det. Anonymous poster hash: 9424f...d12
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #23 Skrevet 8. november 2014 Har ingenting utenfor selve venusberget. Her synes jeg og mannen det er greit å ha litt. Klipper helt ned. Fatter ikke at dere gidder. Holder med under armene hver uke. Leggene har jeg bare små lyse hår, de tas til fest og om sommeren. Barberer mennene deres også underlivet? Anonymous poster hash: 3c9ce...1df Ja, det gjør han. Jeg glattbarberer musa, leggene og under armene 2-3 ganger i uka. Anonymous poster hash: 06b9e...bb7
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #24 Skrevet 10. november 2014 Bedre med hår på tissen enn tiss i håret! Anonymous poster hash: 19cb7...3fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå