Gå til innhold

Hva foregår i nesa mi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er konstant tett! 

Altså, oppi der, under øynene og litt ned. Det kan ikke "pusses" ut, føles bare ut som om det er... Ja, tett?
Er det tette bihuler mon tro? Hva hjelper?  Er ikke vondt, men sinnsykt ubehagelig, for jeg får ikke pustet skikkelig med nesa! 
Vært sånn i flere mnd..

For et par uker siden begynte plutselig nesa mi å renne da jeg skulle sove. Det dryppet 5 vanndråper ut, og etterpå følte det neseboret seg mer åpent.. men gikk tilbake igjen etter kort tid. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper det er nesepolypper du har fått. Det arter seg akkurat slik.

Skrevet

Jeg tipper det er nesepolypper du har fått. Det arter seg akkurat slik.

:o 

 

Hvordan blir man kvitt dem? 

Skrevet

Leste litt om det nå.. Jeg har jo verken allergi, eller er ofte syk. Har hatt bihulebetennelse én gang, og det er 3-4 år siden :S Hvorfor skulle det plutselig komme hos meg? Skal til legen på mandag så kan jo spørre når jeg allerede er der! *skrive ned*

Skrevet

Leste litt om det nå.. Jeg har jo verken allergi, eller er ofte syk. Har hatt bihulebetennelse én gang, og det er 3-4 år siden :S Hvorfor skulle det plutselig komme hos meg? Skal til legen på mandag så kan jo spørre når jeg allerede er der! *skrive ned*

Jeg har hatt bihulebetennelse kun to gange i livet og fikk plutselig en polypp. Den opererte de bort, og den har ikke kommet igjen, men har lest at mange ofte får nye. 

Jeg har pollenallergi, men ganske svakt, så vet ikke hvorfor jeg fikk polypp. Det var mest irriterende på natta syntes jeg, for jeg fikk ikke luft inn og våknet hele tiden helt tørr i munnen. 

Skrevet

 

Leste litt om det nå.. Jeg har jo verken allergi, eller er ofte syk. Har hatt bihulebetennelse én gang, og det er 3-4 år siden :S Hvorfor skulle det plutselig komme hos meg? Skal til legen på mandag så kan jo spørre når jeg allerede er der! *skrive ned*

Jeg har hatt bihulebetennelse kun to gange i livet og fikk plutselig en polypp. Den opererte de bort, og den har ikke kommet igjen, men har lest at mange ofte får nye. 

Jeg har pollenallergi, men ganske svakt, så vet ikke hvorfor jeg fikk polypp. Det var mest irriterende på natta syntes jeg, for jeg fikk ikke luft inn og våknet hele tiden helt tørr i munnen. 

 

Ja det begynner å bli skikkelig irriterende. Jeg plages ikke om natta men det er alltid verst om kveldene.. Også går jeg jo rundt og snufser hele tiden, må jo se ut som om jeg er på speed :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...