Bustetroll Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Den er konstant tett! Altså, oppi der, under øynene og litt ned. Det kan ikke "pusses" ut, føles bare ut som om det er... Ja, tett?Er det tette bihuler mon tro? Hva hjelper? Er ikke vondt, men sinnsykt ubehagelig, for jeg får ikke pustet skikkelig med nesa! Vært sånn i flere mnd..For et par uker siden begynte plutselig nesa mi å renne da jeg skulle sove. Det dryppet 5 vanndråper ut, og etterpå følte det neseboret seg mer åpent.. men gikk tilbake igjen etter kort tid.
Novemberdama Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Jeg tipper det er nesepolypper du har fått. Det arter seg akkurat slik.
Bustetroll Skrevet 7. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2014 Jeg tipper det er nesepolypper du har fått. Det arter seg akkurat slik. Hvordan blir man kvitt dem?
Bustetroll Skrevet 7. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2014 Leste litt om det nå.. Jeg har jo verken allergi, eller er ofte syk. Har hatt bihulebetennelse én gang, og det er 3-4 år siden :S Hvorfor skulle det plutselig komme hos meg? Skal til legen på mandag så kan jo spørre når jeg allerede er der! *skrive ned*
Novemberdama Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Leste litt om det nå.. Jeg har jo verken allergi, eller er ofte syk. Har hatt bihulebetennelse én gang, og det er 3-4 år siden :S Hvorfor skulle det plutselig komme hos meg? Skal til legen på mandag så kan jo spørre når jeg allerede er der! *skrive ned* Jeg har hatt bihulebetennelse kun to gange i livet og fikk plutselig en polypp. Den opererte de bort, og den har ikke kommet igjen, men har lest at mange ofte får nye. Jeg har pollenallergi, men ganske svakt, så vet ikke hvorfor jeg fikk polypp. Det var mest irriterende på natta syntes jeg, for jeg fikk ikke luft inn og våknet hele tiden helt tørr i munnen.
Bustetroll Skrevet 7. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2014 Leste litt om det nå.. Jeg har jo verken allergi, eller er ofte syk. Har hatt bihulebetennelse én gang, og det er 3-4 år siden :S Hvorfor skulle det plutselig komme hos meg? Skal til legen på mandag så kan jo spørre når jeg allerede er der! *skrive ned* Jeg har hatt bihulebetennelse kun to gange i livet og fikk plutselig en polypp. Den opererte de bort, og den har ikke kommet igjen, men har lest at mange ofte får nye. Jeg har pollenallergi, men ganske svakt, så vet ikke hvorfor jeg fikk polypp. Det var mest irriterende på natta syntes jeg, for jeg fikk ikke luft inn og våknet hele tiden helt tørr i munnen. Ja det begynner å bli skikkelig irriterende. Jeg plages ikke om natta men det er alltid verst om kveldene.. Også går jeg jo rundt og snufser hele tiden, må jo se ut som om jeg er på speed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå