Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Foreløpig obduksjonsrapport viser at moren sultet gutten sin. Hvordan i helvete er det mulig å gjøre noe sånt!??? Hvor er samfunnet rundt han? Hvor er barnevernet? Kjenner at jeg blir KVALM av barnemishandlere som dette. Sitter på jobb her med tårer i øynene.... Fy f....!!! Anonymous poster hash: f280d...e9a
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Helt grusomt! 😭 Måtte moren råtne i fengsel 😡 Anonymous poster hash: 3ec3a...a67
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Leste der nettopp selv. Kjente jeg fikk klump i halsen og ble rett og slett uvel. Stakkars gutten. Hva tenkte moren med? Hva får noen til å gjøre sånn? Tenk hvordan gutten må ha hatt det.. Rett og slett en grusom nyhet.
Todii Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Grusomt. For en forferdelig person det verste er at hun sikkert ikke får mer en et par år i fengsel.
kiki1980 Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Herregud!hvordan er det mulig å ikke se? Stakkars gutten!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 Sultet han kanskje ikke med vilje, men burde helt klart bedt om hjelp om trygda ikke strakk til. Har du ikke mulighet til å ta deg av barnet ditt, så lar du andre overta! Anonymous poster hash: 3a12e...45b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 Sultet han kanskje ikke med vilje, men burde helt klart bedt om hjelp om trygda ikke strakk til. Har du ikke mulighet til å ta deg av barnet ditt, så lar du andre overta! Anonymous poster hash: 3a12e...45b Man gir vel for faen mat til barna sine før man mater seg selv?!! Moren har jo tydeligvis spist! Anonymous poster hash: f7c0c...cf5
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #9 Skrevet 7. november 2014 Ja, dette er grusomt. Får lyst til å gråte når jeg tenker på hvordan den stakkars gutten må ha hatt det. Jeg synes likevel voksne mennesker bør holde seg for gode til å snakke om grusom mor. For alt vi vet har hun hatt store psykiske problemer. Det som skjedde var grusomt. Det er ikke sikkert at moren er det. Anonymous poster hash: 01052...715
*Miss Marple* Skrevet 7. november 2014 #10 Skrevet 7. november 2014 Nei, så grusomt! Jeg har ikke lest om saken, det orker jeg ikke. Men hvordan går det an? I Norge? I 2014? Med barnevernet involvert? Jeg er sjokkert og kvalm. Stakkar, stakkar, lille gutten. For noen smerter, for en angst og så uforståelig det må ha vært for han at mamma ikke hjalp han. Hvil i fred, lille venn.
Honningmelon Skrevet 7. november 2014 #11 Skrevet 7. november 2014 Det er tydelig at alle har sviktet dette barnet. Når et barn dør av sult i Norge så har systemet sviktet totalt.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #12 Skrevet 7. november 2014 Nå er det ingen her som vet absolutt noe om de bakenforliggende årsakene til at gutten sultet i hjel. Så å sette seg til doms over en mor før man har alle fakta på bordet er noe de fleste av oss bør holde oss for gode til. Det er en tragedie at noe slikt kan skje i Norge, men her er det et system som hverken har fanget opp eller bidratt med hjelp hverken til gutten eller moren. Når skolen ikke bekymrer seg over en ti-åring som ikke dukker opp FØR sommerferien eller ETTER sommerferien så sier det også mye om oss som medmennesker og hvor mye vi bryr oss om de rundt oss. Anonymous poster hash: b1076...b99
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #13 Skrevet 7. november 2014 Ingen her vet noe om guttens funksjonsnivå, eventuelle handikap, sykdommer osv. For alt vi vet hadde han store ernæringsproblemer mor ikke var skikket til å vurdere. Vi vet _ingenting_ om omstendighetene her eller om mors intensjon. Det eneste vi vet er at en gutt har dødd og at omstendighetene rundt dødsfallet etterforskes. Det er en tragedie, men betyr ikke nødvendigvis ondsinnet mishandling. Anonymous poster hash: 6b4c6...8fa
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #14 Skrevet 7. november 2014 Jeg har bare lest at han døde av underernæring jeg, kan jo være flere grunner til det enn at mammaen sultet han da... Jeg vet selv om et barn som ble lagt inn på sykehuset med sondenæring fordi det selv nektet å ta til seg føde. Men da satte jo foreldrene himmel og jord i bevegelse for å hjelpe barnet da, og barnet fikk hjelp av helsevesenet. Vi vet ingenting om hva som har skjedd her, men en eller annen form for omsorgssvikt er det jo helt klart når mor har sett barnet sitt svinne hen uten å søke hjelp. Anonymous poster hash: 85e7b...df8
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #15 Skrevet 7. november 2014 Det er så grusomt:( Stakkars gutt som har lidd en så jævlig skjebne. Faen heller, barnevernet må skjerpe seg!!! Anonymous poster hash: 6ae44...81c
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #16 Skrevet 7. november 2014 Det er så grusomt:( Stakkars gutt som har lidd en så jævlig skjebne. Faen heller, barnevernet må skjerpe seg!!! Anonymous poster hash: 6ae44...81c Barnevernet sultet ikke gutten. Hvorfor anklager du dem? Anonymous poster hash: 6b4c6...8fa
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #17 Skrevet 7. november 2014 Det er så grusomt:( Stakkars gutt som har lidd en så jævlig skjebne. Faen heller, barnevernet må skjerpe seg!!! Anonymous poster hash: 6ae44...81c Barnevernet sultet ikke gutten. Hvorfor anklager du dem? Anonymous poster hash: 6b4c6...8fa Kanskje fordi bv fikk inn en bekymringsmelding og det eneste de gjorde var å snakke med mor, også henla de saken en uke etter de mottok bekymringsmeldingen. Skulle ikke de kanskje ha snakket med skole, barnet også? Her har bv sviktet og håper de som gjorde feilen får svi! Anonymous poster hash: 38f95...23a
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #18 Skrevet 7. november 2014 Det er så grusomt:( Stakkars gutt som har lidd en så jævlig skjebne. Faen heller, barnevernet må skjerpe seg!!! Anonymous poster hash: 6ae44...81c Barnevernet sultet ikke gutten. Hvorfor anklager du dem? Anonymous poster hash: 6b4c6...8fa Kanskje fordi bv fikk inn en bekymringsmelding og det eneste de gjorde var å snakke med mor, også henla de saken en uke etter de mottok bekymringsmeldingen. Skulle ikke de kanskje ha snakket med skole, barnet også? Her har bv sviktet og håper de som gjorde feilen får svi! Anonymous poster hash: 38f95...23a Tipper dette svir ganske bra for dem allerede. Anonymous poster hash: a7a64...393
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #19 Skrevet 7. november 2014 Det er så grusomt:( Stakkars gutt som har lidd en så jævlig skjebne. Faen heller, barnevernet må skjerpe seg!!! Anonymous poster hash: 6ae44...81c Barnevernet sultet ikke gutten. Hvorfor anklager du dem? Anonymous poster hash: 6b4c6...8fa Kanskje fordi bv fikk inn en bekymringsmelding og det eneste de gjorde var å snakke med mor, også henla de saken en uke etter de mottok bekymringsmeldingen.Skulle ikke de kanskje ha snakket med skole, barnet også? Her har bv sviktet og håper de som gjorde feilen får svi! Anonymous poster hash: 38f95...23a Her har "mor" sviktet!! Dette er bare helt grusomt og jeg klarer ikke å fatte at det er mulig Anonymous poster hash: 2555f...ccc
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #20 Skrevet 7. november 2014 Det er så grusomt:( Stakkars gutt som har lidd en så jævlig skjebne. Faen heller, barnevernet må skjerpe seg!!! Anonymous poster hash: 6ae44...81c Barnevernet sultet ikke gutten. Hvorfor anklager du dem? Anonymous poster hash: 6b4c6...8fa Kanskje fordi bv fikk inn en bekymringsmelding og det eneste de gjorde var å snakke med mor, også henla de saken en uke etter de mottok bekymringsmeldingen.Skulle ikke de kanskje ha snakket med skole, barnet også? Her har bv sviktet og håper de som gjorde feilen får svi! Anonymous poster hash: 38f95...23a Du har da ikke noe grunnlag for å hevde at barnevernet har sviktet i denne saken. Dette vet du ingenting om, du bare synser og tolker. Anonymous poster hash: 6b4c6...8fa
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #21 Skrevet 7. november 2014 Det er så grusomt:( Stakkars gutt som har lidd en så jævlig skjebne. Faen heller, barnevernet må skjerpe seg!!! Anonymous poster hash: 6ae44...81c Barnevernet sultet ikke gutten. Hvorfor anklager du dem? Anonymous poster hash: 6b4c6...8fa Kanskje fordi bv fikk inn en bekymringsmelding og det eneste de gjorde var å snakke med mor, også henla de saken en uke etter de mottok bekymringsmeldingen.Skulle ikke de kanskje ha snakket med skole, barnet også? Her har bv sviktet og håper de som gjorde feilen får svi! Anonymous poster hash: 38f95...23a Du har da ikke noe grunnlag for å hevde at barnevernet har sviktet i denne saken. Dette vet du ingenting om, du bare synser og tolker. Anonymous poster hash: 6b4c6...8fa Hva vet du om hva jeg vet? Kanskje jeg vet mer enn hva som kommer frem i media.. Anonymous poster hash: 38f95...23a
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #22 Skrevet 7. november 2014 Det er til å grøsse av. Men det kan likevel være formidlende omstendigheter. Sykdom hos barnet, sykdom hos mor..... Det er helt tragisk at han døde, men det er også tragisk at en skolegutt har så lite kontakt med andre i samfunnet at han kan dø av sult. Jeg tenker at vi alle har et ansvar for de barn som våre barn omgås/skal omgås daglig. Dersom ikke vi bryr oss om barnas skolekamerater så er det faktisk bare nærmeste familie igjen. For de som ikke har andre i familien en eneste omsorgsperson blir sikkerhetsnettet ekstremt lite om ikke de med barn i samme alder bryr seg. Anonymous poster hash: 42007...e39
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #23 Skrevet 7. november 2014 Det er så grusomt:( Stakkars gutt som har lidd en så jævlig skjebne. Faen heller, barnevernet må skjerpe seg!!! Anonymous poster hash: 6ae44...81c Barnevernet sultet ikke gutten. Hvorfor anklager du dem? Anonymous poster hash: 6b4c6...8fa Kanskje fordi bv fikk inn en bekymringsmelding og det eneste de gjorde var å snakke med mor, også henla de saken en uke etter de mottok bekymringsmeldingen.Skulle ikke de kanskje ha snakket med skole, barnet også? Her har bv sviktet og håper de som gjorde feilen får svi! Anonymous poster hash: 38f95...23a Du har da ikke noe grunnlag for å hevde at barnevernet har sviktet i denne saken. Dette vet du ingenting om, du bare synser og tolker. Anonymous poster hash: 6b4c6...8fa Hva vet du om hva jeg vet? Kanskje jeg vet mer enn hva som kommer frem i media.. Anonymous poster hash: 38f95...23a Hvis du mot formodning skulle være ansatt i politiet eller barnevernstjenesten bør du snarest trekke deg ut av diskusjonen og overholde taushetsplikten din. Er du lærer, nabo, familie, helsepersonell el sitter du ikke på alle opplysningene og bør slutte med usmakelig spekulering. Anonymous poster hash: 6b4c6...8fa
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #24 Skrevet 7. november 2014 Det er så grusomt:( Stakkars gutt som har lidd en så jævlig skjebne. Faen heller, barnevernet må skjerpe seg!!! Anonymous poster hash: 6ae44...81c Barnevernet sultet ikke gutten. Hvorfor anklager du dem? Anonymous poster hash: 6b4c6...8fa Kanskje fordi bv fikk inn en bekymringsmelding og det eneste de gjorde var å snakke med mor, også henla de saken en uke etter de mottok bekymringsmeldingen.Skulle ikke de kanskje ha snakket med skole, barnet også? Her har bv sviktet og håper de som gjorde feilen får svi! Anonymous poster hash: 38f95...23a Du har da ikke noe grunnlag for å hevde at barnevernet har sviktet i denne saken. Dette vet du ingenting om, du bare synser og tolker. Anonymous poster hash: 6b4c6...8fa Klart de har sviktet, de henla jo saken Anonymous poster hash: 249a7...10e
Virginia. Skrevet 7. november 2014 #25 Skrevet 7. november 2014 Blir kvalm bare av overskriften . Uansett årsakssammenhengen; stakkars barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå