Gå til innhold

Heia kvinner i Forsvaret!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt latterlig.

Man kan ikke tvinge gutter og jenter inn i militæret å forvente at de brått blir kjønnsblinde.

Vi har forskjellig kjønn. Sånn er det. Det må man forholde deg til.

Anonymous poster hash: fdaeb...2fa

Skrevet

Jeg skal love deg at kjønn ikke er det første man bryr seg om når man skifter utendørs i -20 etter å ha gått gjennom isen. Og - newsflash - det er ingenting farlig ved nakenhet. Det er først og fremst bare kaldt.

Skrevet

Jeg skal love deg at kjønn ikke er det første man bryr seg om når man skifter utendørs i -20 etter å ha gått gjennom isen. Og - newsflash - det er ingenting farlig ved nakenhet. Det er først og fremst bare kaldt.

Personlig har jeg null problemer med nakenhet. Men jeg respekterer at ikke alle føler det slik.

Anonymous poster hash: fdaeb...2fa

Skrevet

Kvinner har ingenting i forsvaret å gjøre. Annet enn på kjøkkenet.

Anonymous poster hash: 052f4...b8b

Skrevet

Denne dama skriver at hun isbadet MED KLÆRNE PÅ og fikk hjelp til å skifte, der hun ble sett naken. Det er noe annet enn å stå og gni seg i musa naken foran masse mannfolk, stor forskjell. Jeg liker ikke en gang å gni meg i underlivet i offentlige dusjer med bare kvinner, selv om jeg selvfølgelig gjør det før jeg går i basseng. Det er viktig å gjøre det dama i artikkelen skriver - lære å komme seg ut av isvann når man har gått gjennom isen i Kirkenes. Det er ikke like viktig å lære å vaske underlivet i iskaldt vann med masse tilskuere.

Anonymous poster hash: a8520...2fa
Skrevet

Denne dama skriver at hun isbadet MED KLÆRNE PÅ og fikk hjelp til å skifte, der hun ble sett naken. Det er noe annet enn å stå og gni seg i musa naken foran masse mannfolk, stor forskjell. Jeg liker ikke en gang å gni meg i underlivet i offentlige dusjer med bare kvinner, selv om jeg selvfølgelig gjør det før jeg går i basseng. Det er viktig å gjøre det dama i artikkelen skriver - lære å komme seg ut av isvann når man har gått gjennom isen i Kirkenes. Det er ikke like viktig å lære å vaske underlivet i iskaldt vann med masse tilskuere.

Anonymous poster hash: a8520...2fa

Hva med mannfolka da. Tenk om en av de hadde skikkelig mye kukkost. En anne hadde en svær sovepose til forhud. En tredje hadde mikropenis. Hvor går grensa?

Anonymous poster hash: 1cb11...dc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...