Gå til innhold

hvorfor ble jeg så hysterisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

:(

Jeg truer med å anmelde til piliti men problemer jo ikke bare han. Men også meg, jeg har ikke klart å la være å svare han. Når jeg da har bedt han ikke kontakte meg og heller gi med fred vil han jo ikke gi med fred. Ham maser og overkjører meg med å ta avgjørelser for meg. Alle synes han er så snill og grei. Men jeg vil ikke ha han.. jeg vil ikke ha han i livet mitt sånn. Han ødelegger så mye for meg bak min rygg.. på en snill måte. Hvordan er det mulig å gjøre folk vondt ved å være snill. For snill. Syklig snill..

Anonymous poster hash: d23d8...cad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Atte HVA?? Skjønner dessverre ikke hva du mener! Du må nok forklare bedre om noen skal kunne hjelpe deg med råd.

Anonymous poster hash: 6d53d...519
Skrevet

Hvaforno?? Har ikke jeg sagt at du skal slutte å røyke sokkene dine?!? Også gjør du det igjen??? 😱

Anonymous poster hash: a6717...48a

Skrevet

Er det du som har skrevet flere tråder hvor du ikke klarer å la være å svare eksen din? I så fall må du bare ta aksjon på det med en gang. Gi bort telefonen din til noen andre for en stund. Få deg kontantkort, og IKKE gi han nummeret. Send han en siste melding og si at du nå kvitter deg med telefonen, og at dersom han kommer over vil du ordne et besøksforbud. For nå er det OVER. 

Hva andre angår, så har du to valg; la de tro hva de vil, eller dersom de prøver å overbevise deg om at han er så snill, så fortell din side av saken, evt si at du kan ta ansvar for ditt eget liv, og at de ikke trenger å bry seg. 

Du er bare nødt til å kutte strengen. Rett av. Når han ikke klarer å holde seg unna livet ditt, så må du ta ansvar for det selv. 

Anonymous poster hash: fb84d...321
Skrevet

Dette begynner jeg å bli mektig lei av.

Kan du ikke lese gjennom de tidligere trådene dine, og lese hva vi har skrevet?

Og hvis du har tenkt å fortsette sånn, er det fint om du oppgir navnet og adressen din. Jeg skulle nemlig gjerne sendt en melding til barnevernet. Det du driver med, er nemlig omsorgssvikt mot barnet ditt.

Herregud, bli kvitt fyren! Få litt selvrespekt!!!

Anonymous poster hash: 2df1f...90c

Skrevet

Du må få profesjonell hjelp, HI. Jeg tenker på ungen din som vokser opp i dette kaoset. Med en så svak mor.

Jeg har svart deg saklig i hver tråd du har skevet, men tror dette er siste gang jeg svarer deg. Du tar jo ikke til deg noen råd og skriver her igjen gang på gang.

Ring legen din og få henvisning til psykolog,

Anonymous poster hash: bc609...c0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...