Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Hva skal dere gi i år? Vi har en 6-årig jente og en snart 4-årig gutt og jeg aner ikke hva vi skal finne på. Ikke aktuelt å bruke flere tusen kroner. Det er ingenting de trenger.. Noen tips til oss? Anonymous poster hash: 0dd1f...df9
valkyrien Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 4-åringen her ønsker seg ingenting, og har egentlig alt han trenger, så det blir noen smågaver og litt penger på konto. Perling er populært om dagen, så det blir i hvert fall ei stor bøtte perler.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 6 åringen får stor lego chima pakke ( ildfuglenes borg/ flyver) to lego chima filmer. To hero factory lego pakker. Lego idebok og muligens litt mer. 3 åringen får lego duplo hus, noen kaptein sabeltannfigurer ( får skuta av et familie medlem) kassaapparat. Brannmann sam bil el helikopter for har resten. To filmer. Og muligens vennebyen ape bamsen og capsen . Anonymous poster hash: df418...228
Honningmelon Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 11-åringen får PC. Vi er flere som skal spleise på. 8-åringen får sengesett med hest på, CD, klær. 3-åringen er jeg veldig usikker på. Hun arver jo alt fra storesøster.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 11-åringen får PC. Vi er flere som skal spleise på. 8-åringen får sengesett med hest på, CD, klær. 3-åringen er jeg veldig usikker på. Hun arver jo alt fra storesøster. 11-åringen får PC. Vi er flere som skal spleise på. 8-åringen får sengesett med hest på, CD, klær. 3-åringen er jeg veldig usikker på. Hun arver jo alt fra storesøster.Vet du, det er ikke bra å ha "arveunger". Jeg var selv en sånn. Fikk sjelden noe nytt, arvet alt! Det er j*vlig kjipt...Så valget burde være enkelt: spander mest på den yngste, siden "hun arver alt" og fortjener en ordentlig julepresang! Anonymous poster hash: d417e...f0c
Honningmelon Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 11-åringen får PC. Vi er flere som skal spleise på. 8-åringen får sengesett med hest på, CD, klær. 3-åringen er jeg veldig usikker på. Hun arver jo alt fra storesøster. 11-åringen får PC. Vi er flere som skal spleise på. 8-åringen får sengesett med hest på, CD, klær. 3-åringen er jeg veldig usikker på. Hun arver jo alt fra storesøster.Vet du, det er ikke bra å ha "arveunger". Jeg var selv en sånn. Fikk sjelden noe nytt, arvet alt! Det er j*vlig kjipt...Så valget burde være enkelt: spander mest på den yngste, siden "hun arver alt" og fortjener en ordentlig julepresang!Anonymous poster hash: d417e...f0c Selvfølgelig får hun nytt hun og. Jeg skrev jo ikke det. Jeg skrev at jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe ettersom hun har så mye fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå