Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Kjenner på dette med fulltidsjobb og to småbarn som har kommet i verste trassperioder noensinne! Trenger noen som kan fortelle meg; Been there, done that! Hehe, er virkelig hardt når ting står på og er konsekvent og rolig men Gud så utmattet man kan bli! Anonymous poster hash: 23cb7...5a7
sug lut Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Det går over. En gang. Det er mager trøst, men det går over når de er over tenårene.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Det går over. En gang. Det er mager trøst, men det går over når de er over tenårene. Ja, man kan bli litt småsprø i toppen av hva som egentlig kan krangles om søsken i mellom og alt som brått blir galt å gjøre... Som for eksempel å ta på seg jakken Takk for trøsten Anonymous poster hash: 23cb7...5a7
*Lissi* Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Det blir bedre. Her går det i perioder merker jeg. Synes det blir bedre når de tipper 15 år 5 troll i alder 4 til 17 år.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Det blir bedre. Her går det i perioder merker jeg. Synes det blir bedre når de tipper 15 år 5 troll i alder 4 til 17 år. Ja, kommer i perioder og med to tette merker jeg at de jager hverandre opp ganske greit! :-p Anonymous poster hash: 23cb7...5a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå