Gå til innhold

Hva gjør du i situasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er hos en god venninne og spiser. Hun har laget en helt ny type dessert og er stolt og spent på reaksjonene våre.

De andre spiser og skryter, men du liker den ikke! Den er vond og du sliter med å få i deg den lille porsjonen.

Hva sier du? At du ikke liker den, at du er mett eller spiser du opp?

Anonymous poster hash: 28e4d...192

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser opp og skryter av desserten....det skal godt gjøres at den smaker så vondt at jeg ikke får den ned. Å forlate en halvspist dessert å skylde på at man er mett er dårlig folkeskikk mener jeg. 

Skrevet

Dette skjedde nettopp meg. Altså, det var jeg som laget desserten. Ble litt lei meg da hun ene lot den stå. Vet jeg ikke burde og at det er barnslig, men jeg hadde lagt så mye tid i den desserten at jeg følte jeg feilet. Den var ikke vond altså, men kanskje for mektig?

Anonymous poster hash: 7dcc0...fe6

Skrevet

Med mindre det er farlig å spise den opp(mugg eller annet), så spiser jeg den opp. Men jeg skryter ikke uhemmet av den, snakker heller om andre ting. 

Skrevet

Jeg ville sagt at det ikke var noe for meg. Lager jeg mat til andre så setter jeg mer pris på ærlig tilbakemelding enn at folk skal tvinge i seg ting de ikke liker.

Skrevet

Var på en fest for noen uker siden der vertskapet hadde latt barna lage desserten. Brownies som var hard som stein, det var helt umulig å spise den. Første gang i mitt liv jeg har latt desserten stå. Så ja, jeg skulle vært bra mett eller syns desserten var fullstendig uspiselig dersom jeg lot den stå.

Anonymous poster hash: 6faca...0dc
Skrevet

Hun er vel på slank da, og vil ikke si det til deg?!

Skrevet

Hun er vel på slank da, og vil ikke si det til deg?!

Hvem?

Anonymous poster hash: 28e4d...192

Skrevet

Så lenge jeg ser at andre liker det så spiser jeg opp og sier det var godt. Får meg ikke til noe annet.

Skrevet

Spiser halvparten og sier jeg er mett.

Anonymous poster hash: 1cafd...2e4

Skrevet

Veldig enkelt: Jeg er slankeoperert og har aldri plass til dessert, uansett hvor god den er. Er det fullt så er det fullt. Praktisk i en situasjon som denne. :P

Anonymous poster hash: 758cc...4b4
Skrevet

Det kommer an på hvilken venninne... En nær venninne ville jeg sagt sannheten til. En annen venninne ville jeg spist opp (men tatt en megaliten porsjon i tilfelle den ikke var god), men ikke sagt noe om desserten (takket for maten selvfølgelig), med mindre hun spurte. Og hadde hun spurt, hadde jeg sagt den var god.

Anonymous poster hash: 277c1...9bf
Skrevet

Spiser opp og holder kjeft.

Skrevet

Sier sannheten at dette ikke var min type dessert. I min venninne gjeng er vi ærlige. Samme med familie.

Så slipper man dette tullet!

Anonymous poster hash: c49a2...07b

Skrevet

Har aldri smakt en dessert som var så vond at jeg ikke kunne spise den. Noen kaker har ikke vært noe særlig, men har fint klart å få den i meg dersom jeg faktisk ikke var stappmett. 

Anonymous poster hash: d4c3c...3a9
Skrevet

Jeg synes faktisk det er frekt å si til noen at maten smaker vondt, uansett om det skulle være til familie eller venner!

Jeg hadde spist litt og skrytt av den, men sagt at jeg var så mett etter middag at jeg ikke klarte mer. Det er jo ikke sikkert desserten ikke falt i smak, men at personen var så mett.

Anonymous poster hash: c8b0e...28d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...