Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Har Russland og Putin gått helt av skaftet??!! Håper samtlige kvinner i denne byen tar seg en tur på kafé idag, så kan jo mannfolka se hvor god ide det. For en gjeng tomsinger! Hvordan kan verden sitte og se på dette??! http://www.tv2.no/2014/11/07/nyheter/luhansk/kvinner/ukraina/6203452 Anonymous poster hash: cf129...1c5
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Nå har vel aldri Putin og Russland vært på stasjon, men dette gjelder Ukraina. .. Anonymous poster hash: 3ef84...6b1
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Nå har vel aldri Putin og Russland vært på stasjon, men dette gjelder Ukraina. .. Anonymous poster hash: 3ef84...6b1 Joda, men de er prorussiske, så noe connection har de vel til storebror i nord... Hi Anonymous poster hash: cf129...1c5
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Nå har vel aldri Putin og Russland vært på stasjon, men dette gjelder Ukraina. .. Anonymous poster hash: 3ef84...6b1 Joda, men de er prorussiske, så noe connection har de vel til storebror i nord... Hi Anonymous poster hash: cf129...1c5 Morsomt å se folk som ikke vet hva de snakker om, men føler seg kjempesikker på seg selv Vet du en gang hva "prorussisk" betyr, og hva som skjer i denne konflikten, bortsett fra det du leser fra sladrenettsted tv2.no? Anonymous poster hash: f550e...854
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Nå har vel aldri Putin og Russland vært på stasjon, men dette gjelder Ukraina. .. Anonymous poster hash: 3ef84...6b1 Joda, men de er prorussiske, så noe connection har de vel til storebror i nord...HiAnonymous poster hash: cf129...1c5 Morsomt å se folk som ikke vet hva de snakker om, men føler seg kjempesikker på seg selv Vet du en gang hva "prorussisk" betyr, og hva som skjer i denne konflikten, bortsett fra det du leser fra sladrenettsted tv2.no? Anonymous poster hash: f550e...854 Enlighten me, please, du som tydeligvis er så mye mer kunnskapsrik enn meg. Jeg setter pris på å lære noe nytt. Dessuten tror jeg du misser poenget mitt. Det virker som du kun er ute etter å krangle. ...eller er du kanskje enige med disse mennene? Hi Anonymous poster hash: cf129...1c5
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 Nå har vel aldri Putin og Russland vært på stasjon, men dette gjelder Ukraina. .. Anonymous poster hash: 3ef84...6b1 Joda, men de er prorussiske, så noe connection har de vel til storebror i nord...HiAnonymous poster hash: cf129...1c5 Morsomt å se folk som ikke vet hva de snakker om, men føler seg kjempesikker på seg selv Vet du en gang hva "prorussisk" betyr, og hva som skjer i denne konflikten, bortsett fra det du leser fra sladrenettsted tv2.no? Anonymous poster hash: f550e...854 Enlighten me, please, du som tydeligvis er så mye mer kunnskapsrik enn meg. Jeg setter pris på å lære noe nytt. Dessuten tror jeg du misser poenget mitt. Det virker som du kun er ute etter å krangle. ...eller er du kanskje enige med disse mennene? Hi Anonymous poster hash: cf129...1c5 Så det at jeg har lest engelsk, russisk OG norsk presse og sammenlignet opplysninger der betyr at jeg enten er kverulerende eller enig med Putin? Interessant Jeg gidder ikke å "enlighten you" når det eksisterer Google her i verden. Anonymous poster hash: f550e...854
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 Neivel, blås i det. Jeg finner i alle fall ingenting å sympatisere med når det kommer til disse mennene. "Vi sperrer alle kvinner inne! Og hvis de ikke godtar det, voldtar vi dem!" God ide. Fint å være så belest som du påstår, når det endelige resultatet er sympati med dette. Hi Anonymous poster hash: cf129...1c5
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #8 Skrevet 7. november 2014 Neivel, blås i det. Jeg finner i alle fall ingenting å sympatisere med når det kommer til disse mennene. "Vi sperrer alle kvinner inne! Og hvis de ikke godtar det, voldtar vi dem!" God ide. Fint å være så belest som du påstår, når det endelige resultatet er sympati med dette. Hi Anonymous poster hash: cf129...1c5 Hahaha, for et dumt nek. Selvfølgelig er det ingen som har sympati med noe som helst. Det er bare at man ikke kan si at RUSSLAND som et land er skyld i dette her. Mener du at Tyskland som et land burde boikottes fordi Hitler utryddet jødene under 2. verdenskrig? Regner med at du ikke hilser på amerikanere fordi USA som land (altså alle amerikanere samlet ifølge deg) har torturert fanger på Guantanamo? Og så videre. Det finnes også norske menn i hopetall som mishandler sine koner - da skal jeg forakte Norge. Kjempefint. Anonymous poster hash: f550e...854
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #9 Skrevet 7. november 2014 Neivel, blås i det.Jeg finner i alle fall ingenting å sympatisere med når det kommer til disse mennene. "Vi sperrer alle kvinner inne! Og hvis de ikke godtar det, voldtar vi dem!" God ide.Fint å være så belest som du påstår, når det endelige resultatet er sympati med dette.HiAnonymous poster hash: cf129...1c5 Hahaha, for et dumt nek. Selvfølgelig er det ingen som har sympati med noe som helst. Det er bare at man ikke kan si at RUSSLAND som et land er skyld i dette her. Mener du at Tyskland som et land burde boikottes fordi Hitler utryddet jødene under 2. verdenskrig? Regner med at du ikke hilser på amerikanere fordi USA som land (altså alle amerikanere samlet ifølge deg) har torturert fanger på Guantanamo? Og så videre. Det finnes også norske menn i hopetall som mishandler sine koner - da skal jeg forakte Norge. Kjempefint. Anonymous poster hash: f550e...854 Jeg river av meg håret av sånne som deg. Snakk om å legge ord i munnen min! Du misser jo poenget mitt helt! Og kom gjerne med en link der du "motbeviser" at disse ikke er prorussere. Men mener du seriøst at disse mennene ikke sympatiserer med Putin og Russland, er det det du prøver å krangle deg fram til? Hi Anonymous poster hash: cf129...1c5
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #10 Skrevet 7. november 2014 Jeg tenker mest på at innlegget ditt og det som står i artikkelen ikke står i sammenheng. Putin og Russland har ikke sagt at kvinner ikke får gå på kafé, Separatistkommandøren Aleksey Mozgovoi derimot han har sagt det. Og jeg tipper Putin river seg i det lille håret han har og ergrer seg over uttalelsen. I Moskva går damer på kafé og nattklubb og det trur jeg Putin liker Anonymous poster hash: cdac8...aff
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #11 Skrevet 7. november 2014 Jeg tenker mest på at innlegget ditt og det som står i artikkelen ikke står i sammenheng. Putin og Russland har ikke sagt at kvinner ikke får gå på kafé, Separatistkommandøren Aleksey Mozgovoi derimot han har sagt det. Og jeg tipper Putin river seg i det lille håret han har og ergrer seg over uttalelsen. I Moskva går damer på kafé og nattklubb og det trur jeg Putin liker Anonymous poster hash: cdac8...aff Grei, jeg ordla meg kanskje litt unøyaktig. Og det retter jeg opp i her og nå. Putin har ikke sagt at kvinner ikke får gå på kafé i luhansk, det var en separatistleder ved navn Mozgovoi. Poenget mitt, som jeg håper du nå forstår, var at det er ille det som skjer i verden, når en gjeng med menn skal sitte og bestemme at kvinnene i byen må være hjemme og brodere og passe barn. Er vi enige om det, eller? Hi Anonymous poster hash: cf129...1c5
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #12 Skrevet 7. november 2014 Jeg tenker mest på at innlegget ditt og det som står i artikkelen ikke står i sammenheng. Putin og Russland har ikke sagt at kvinner ikke får gå på kafé, Separatistkommandøren Aleksey Mozgovoi derimot han har sagt det. Og jeg tipper Putin river seg i det lille håret han har og ergrer seg over uttalelsen. I Moskva går damer på kafé og nattklubb og det trur jeg Putin liker Anonymous poster hash: cdac8...aff Grei, jeg ordla meg kanskje litt unøyaktig. Og det retter jeg opp i her og nå. Putin har ikke sagt at kvinner ikke får gå på kafé i luhansk, det var en separatistleder ved navn Mozgovoi. Poenget mitt, som jeg håper du nå forstår, var at det er ille det som skjer i verden, når en gjeng med menn skal sitte og bestemme at kvinnene i byen må være hjemme og brodere og passe barn. Er vi enige om det, eller? HiAnonymous poster hash: cf129...1c5 Det er vi absolutt enig om. Det er hårreisende og skandaløst, det er bare det at jeg tror ikke denne Mozgovoi får fortsette i den der tralten sørlig mye lengre. Anonymous poster hash: cdac8...aff
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #13 Skrevet 7. november 2014 Nå har vel aldri Putin og Russland vært på stasjon, men dette gjelder Ukraina. .. Anonymous poster hash: 3ef84...6b1 Joda, men de er prorussiske, så noe connection har de vel til storebror i nord...HiAnonymous poster hash: cf129...1c5 Morsomt å se folk som ikke vet hva de snakker om, men føler seg kjempesikker på seg selv Vet du en gang hva "prorussisk" betyr, og hva som skjer i denne konflikten, bortsett fra det du leser fra sladrenettsted tv2.no? Anonymous poster hash: f550e...854 Enlighten me, please, du som tydeligvis er så mye mer kunnskapsrik enn meg. Jeg setter pris på å lære noe nytt. Dessuten tror jeg du misser poenget mitt. Det virker som du kun er ute etter å krangle. ...eller er du kanskje enige med disse mennene? Hi Anonymous poster hash: cf129...1c5 Så det at jeg har lest engelsk, russisk OG norsk presse og sammenlignet opplysninger der betyr at jeg enten er kverulerende eller enig med Putin? Interessant Jeg gidder ikke å "enlighten you" når det eksisterer Google her i verden. Anonymous poster hash: f550e...854 La meg gjette, du er russer? Selvfølgelig holder du med Putin og resten av den syke gjengen, typisk russere.. Anonymous poster hash: 6c56c...e90
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #14 Skrevet 7. november 2014 Nå har vel aldri Putin og Russland vært på stasjon, men dette gjelder Ukraina. .. Anonymous poster hash: 3ef84...6b1 Joda, men de er prorussiske, så noe connection har de vel til storebror i nord...HiAnonymous poster hash: cf129...1c5 Morsomt å se folk som ikke vet hva de snakker om, men føler seg kjempesikker på seg selv Vet du en gang hva "prorussisk" betyr, og hva som skjer i denne konflikten, bortsett fra det du leser fra sladrenettsted tv2.no? Anonymous poster hash: f550e...854 Enlighten me, please, du som tydeligvis er så mye mer kunnskapsrik enn meg. Jeg setter pris på å lære noe nytt. Dessuten tror jeg du misser poenget mitt. Det virker som du kun er ute etter å krangle. ...eller er du kanskje enige med disse mennene? Hi Anonymous poster hash: cf129...1c5 Så det at jeg har lest engelsk, russisk OG norsk presse og sammenlignet opplysninger der betyr at jeg enten er kverulerende eller enig med Putin? Interessant Jeg gidder ikke å "enlighten you" når det eksisterer Google her i verden. Anonymous poster hash: f550e...854 La meg gjette, du er russer? Selvfølgelig holder du med Putin og resten av den syke gjengen, typisk russere.. Anonymous poster hash: 6c56c...e90 Jeg er ikke russer nei, jeg er norsk. Men jeg kan både russisk, spansk, engelsk og fransk - snakker flytende alle disse språkene. For å kunne danne seg et bilde av konflikt i et annet land holder det ikke å lese et sladreblad fra et annet land som dikkedakker etter USA (for det er jo det vi nordmenn har gjort i mange tiår) - man må lese både sitt lands aviser, aviser til det landet konflikten gjelder, og gjerne supplere med uavhengig presse fra et tredje land. Man trenger ikke å være russer for å forstå hva kildekritikk er for noe Jeg holder forresten ikke med Putin eller noen, men å beskylde et helt land for noe når det står svart på hvitt at det er SEPARATISTER (altså, en gruppe som har "løst seg fra" den statlige opinionen og kjører egen selvjustis som gjerne ikke er forenlig med dette landets generelle politikk) blir for dumt. Jeg har flere russiske mennesker i omgangskretsen, og samtlige fordømmer det som skjer i denne konflikten. De er ikke dårlige mennesker bare fordi de kommer fra et land som er midt i en stygg konflikt. På samme måte som ikke alle amerikanere er dårlige mennesker, selv om et par soldater derfra har leid fanger fra Guantanamo i bånd, posert med dem nakne med pose på hodet og krenket fangenes menneskerettigheter på andre måter. Anonymous poster hash: f550e...854
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #15 Skrevet 7. november 2014 Det er ikke noen vits i å diskutere med deg, du kverulerende, prorussiske anonym over her. Du er tydeligvis så belest og intelligent, at alle tar feil, uansett hva temaet er. Å insinuere at alle andre er uvitende, bare fordi du selv har lest russisk og fransk og engelsk og Gud vet hva, er en helt klassisk hersketeknikk her inne. Men peis på, jeg mener uansett det er galt slik de holder på i Luhansk. Anonymous poster hash: cf129...1c5
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #16 Skrevet 7. november 2014 Det er ikke noen vits i å diskutere med deg, du kverulerende, prorussiske anonym over her. Du er tydeligvis så belest og intelligent, at alle tar feil, uansett hva temaet er. Å insinuere at alle andre er uvitende, bare fordi du selv har lest russisk og fransk og engelsk og Gud vet hva, er en helt klassisk hersketeknikk her inne. Men peis på, jeg mener uansett det er galt slik de holder på i Luhansk. Anonymous poster hash: cf129...1c5 Jeg mener selvfølgelig at det er galt, det mener vel 99,99 % av befolkningen. Men skylda må legges der den hører hjemme. Jeg kverulerer ikke, jeg diskuterer og forklarer hvorfor jeg diskuterer. Å kalle meg prorussisk fordi jeg poengterer at det er PRORUSSISKE SEPARATISTER, og ikke Russland som land som har gjort seg skyldig i disse grusomheter er bare dumt. Jeg sier heller ikke at alle andre er uvitende, men hvis man diskuterer nyheter bør man vise til riktige kilder og formulere seg rett. Ellers blir det samme som å si at alle thaidamer er horer og alle FrP-velgere har IQ under 50, altså like "smart". Bruker heller ikke hersketeknikker, men siden jeg måtte forklare hvorfor jeg forstår engelsk og russisk språk, uten å være verken engelskmann eller russer, måtte jeg skrive at jeg behersker disse språkene. Hva er galt med det? Anonymous poster hash: f550e...854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå