Høstduft Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Vurderer å kjøpe denne til vår gutt på 3,5 år. Han er ikke akkurat liten for alderen, så er litt usikker på om den i det hele tatt passer. Han sitter veldig trangt i den stolen han har i dag, og vekta begynner å nærme seg 18 kg, så må skifte stol nå. Ønsker igrunnen at han skal sitte bakovervendt en stund til.
Planleggendemamma Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Vi har denne til vår på 3 år, hun er større en de fleste på sin egen alder og sitter behagelig i det. Det kan jo justeres en del og det står på at de kan brukes opp til 5 år.. Om du er usikker og har en butikk som selger de i nærheten er det jo bare å spørre om han får prøvesitte det for å se om han får det komfortabelt ☺️
Lessismore Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Jeg er ikke like fornøyd med dette setet. Jenta vår er snart 4, og hun sitter i det fremdeles, men jeg syns hun sitter krøkkete i det. Ryggen blir altfor rett, og hvis hun sovner, dupper hodet fremover uansett hvordan hun sitter. Vi har kjøpt en kile som vi har under setet for å få litt mer vinkel i ryggen, men jeg syns likevel hun sitter altfor rett opp og ned. Men dra og prøv setet i bilen deres. Mulig dere har rettere seter i bilen, og at det derfor vil fungere bedre enn i bilen vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå