Gå til innhold

Guttenavn, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi venter en liten prins i desember, og sliter litt med å velge navn. 
Av navnene vi har nå er:

Leo
Leon
Liam
Matheo

Vi ville jo egentlig ikke ha et navn som var på topplistene, men ser jo at disse navnene er jo godt plantet der..
Grunnen til at vi har havnet på disse navnene er vel fordi vi ønsket navn som kunne uttales på norsk og engelsk, så liker vi klangen i navnene. 

Hva synes dere om disse navnene, eller har dere andre fine forslag?  :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Liam

2. Leo

3. Matheo

4. Leon

Lykke til med navnevalget ;)

Skrevet

Jeg har jo noen guttenavn jeg liker akkurat nå - Mathias, Birk, Jonatan, Tor, Trym ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg syns Matheo er finest av de du nevnte. Bare Theo er også fint. Ellers syns jeg Ask, Oliver, Mathias, Tobias, Odin, Vebjørn og Mio er fine navn :) 

Skrevet

Jeg syntes Liam og Matheo er veldig fine, jeg syntes også Theo alene er nydelig navn. 

Skrevet

Tusen takk for tips! :))

Vi hadde nå egentlig bestemt oss for Leo, MEN så fant vi nettopp ut at hunden til naboen vår heter Leo, det er jo så typisk! Skal vi bry oss om det? Litt skjipt å ha samme navn som nabohunden...men det er det navnet vi liker best. Liker Leon godt også, men Leo bittelitt mer enn Leon...Å matheo er jo nydelig, men kjenner to andre som har det navnet på sine gutter, så da blir det litt dumt hvis jeg også kommer med det, ikke det at det er noen jeg pleier å henge med til vanlig da..

Skrevet

For meg hadde det vært litt rart at sønnen min snudde seg hver gang naboen snakka til bikkja, eller at bikkja kom når jeg ropte på sønnen min(for å sette det litt på spissen). Men jeg hadde ikke tenkt noe over det om noen jeg kjente hadde det sånn. Gjør det dere føler for :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...