Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Det har endelig vært en bra periode i forholdet mellom meg og samboer igjen, etter en ganske turbulent tid. Og i kveld måtte det såklart bli en krangel igjen..og gjett hvem som igjen har gjort noe dumt, ta-daaa: meg. Uansett hva krangelen går ut på er jeg den store synderen, til og med når jeg tar opp ting som sårer meg, så vrir han det til at det er noe jeg gjør/ikke gjør som kan for at det er slik det er.. Og det blir såklart krangling rett før leggetid. Han har ikke problemer med å bare legge seg og sove og glemme alt, selv om vi er langt fra ferdige med diskusjonen, mens jeg har vondt i hele kroppen og kommer ikke til å klare og sove noe før enn jeg blir så trøtt at jeg stuper (og det er desverre noen timer til tenker jeg..). Jeg sover ned minstemann som våkner 5, og han gikk og la seg hos eldstemann som våkner halv 9, så beleilig.. Alt dette dritet kun fordi jeg ikke orket sex i kveld.. Han kom hjem kl. 22, sitter to timer i telefonen, og setter seg ved data'n når han kommer inn, da går jeg og gjør meg klar for senga, han kommer etter ganske fort, og vil da ha sex, jeg sier at jeg ikke orker nå fordi jeg er trøtt. Og da begynner det, "Du vil aldri" "Du får heller finne deg noen du har lyst på da..". Jeg har sagt det en million ganger at jeg ikke klarer å bli tent på null komma niks, og at jeg trenger litt romantikk og bekreftelse for å komme i stemning, men da mener han at jeg må ta initiativ til det. Det er ikke så lett når han har trynet opp i mobilen eller datan hele jævla kvelden... Men om jeg sier det til han, så nekter han for å ha sittet ned mobilen eller data, så da er det jo enkelt.. Skulle ønske jeg også klarte å bare skru av følelsene.. Sorry fir langt og rotete innlegg, måtte få ut frustrasjonen.. Anonymous poster hash: 7eb88...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå