Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Noen som har vært/er gravide og slutter med hjelp av tyggis? Er gravid og vil IKKE røyke ett sekund mer, men har viljestyrke i ca to min om gangen.. lurer på om tyggis kunne hjulpet meg over kneika? Må ha noe å roe ned psyken med når det blir som værst :/ Anonymous poster hash: a70f8...f49
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Jeg har snuset, og gikk over til den munnsprayen. De sier jo at det er bedre om ikke noe annet hvertfall. Og i den sprayen så er det 1mg med nikotin, så ikke så mye. Og det har funket for meg. Anonymous poster hash: 54232...8a4
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Men jeg får aldri ett ordentlig svar av lege/jordmor når jeg spør. Det virker som det er bedre å fortsette å røyke, bare minske antallet. Skjønner ikke hvordan i all verden det kan være bedre? Nå er jeg kommet dit at jeg skal og må og vil slutte å røyke. Må bare ha noe som hjelper meg! Anonymous poster hash: a70f8...f49
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Ja, røyk er hvertfall ikke bedre enn ren nikotin!! Leger og jm synes vel at du skal kutte ut alt. Og det burde du jo. Men, det er sørn meg ikke så enkelt!! Prøv enten nikotin tyggis eller spray. Og ta det der ifra. Jeg snuset MASSE før jeg ble gravid. Og det er mere nikotin i snus enn røyk, så det er håp for deg også jeg klarte å slutte med snus en stund, også startet jeg på igjen. Også gikk jeg over til denne munnsprayen, og den har jeg holdt meg til i flere mnd nå. Og nå holder jeg på å kutter ned på denne sprayen også. Anonymous poster hash: 54232...8a4
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Hva med å prøve elsigarett? Mye større sjanse for at du klarer å kutte røyken med en slik, enn med tyggis eller lignende. Jeg var ikke engang motivert til å slutte å røyke, men kuttet tvert når jeg gikk over på damp. Og avhengigheten, for meg iallefall, ligger mer i vanen, enn nikotinen i seg selv. Du kan også dampe helt uten nikotin. Anonymous poster hash: 0d8e4...2fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå