Gå til innhold

Blir dette stusselig gave?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er student å har dermed dårlig råd i år,men føler jeg bør kjøpe en liten julegave til farmor og farfaren til sønnen min.

Har hatt en del med de å gjøre selv om meg og barnefaren ikke er sammen.

Lurte på å bare kjøpe to kopper der det står: "verdens beste farmor" og på den andre "verdens beste farfar".

Også skrive at pakken er fra sønnen min da.

Men blir det stusselig?

Tenkte først på å kjøpe en flaske med vin men etter 70 årdagen så fikk de ekstremt mye vin så dropper det.

 



Anonymous poster hash: 724f7...5d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke stusselig - elskelig! 



Anonymous poster hash: 59fd7...593
Skrevet

En pakke med god sjokolade/ drops er fint å ha oppi koppene :)

Skrevet

En pakke med god sjokolade/ drops er fint å ha oppi koppene :)

Ja det var god ide! :)

 

Anonymous poster hash: 724f7...5d0

Skrevet

Det er på ingen måte stusselig! Veldig koselig:)

 

Anonymous poster hash: 3f8fb...ad6

Skrevet

Synest det var en god ide😊

Mulig jeg kopierer den, i tillegg til at mine skal lage opptenningsbriketter til dem:)

 

Anonymous poster hash: 74d52...a5e

Skrevet

Sleng med en boks med hjemmebakte kaker :)

Skrevet

Sleng med en boks med hjemmebakte kaker :)

Er ikke så lurt å matforgifte besteforeldrene hans med maten jeg lager :P

 

Anonymous poster hash: 724f7...5d0

Skrevet

Er noen som har sette disse koppene i butikker forresten?

Fant de bare på nettet.



Anonymous poster hash: 724f7...5d0
Skrevet

 

Sleng med en boks med hjemmebakte kaker :)

Er ikke så lurt å matforgifte besteforeldrene hans med maten jeg lager :P

 

Anonymous poster hash: 724f7...5d0

 

Hehe :D

Skrevet

 

Er noen som har sette disse koppene i butikker forresten?

Fant de bare på nettet.

 

Anonymous poster hash: 724f7...5d0

 

 

De selger dem på coop marked her. ;)

 

Anonymous poster hash: 33cc4...d23

Skrevet

Kjempefin gave☺

Tips til flere gaver som blir satt pris på her et bilde i ramme,eller noe barnet har laget.

Det mines besteforeldre blir mest glad for. Fremkalle et bilde og ramme inn er ikke rare summen. Kjøpe lærret på europris og ta håndtrykk eller fotavtrykk av barnet.

Og kjempe fint du husker dem, ofte er det å bli huska og et besøk det viktigste ☺

 

Anonymous poster hash: 40cb3...7eb

Skrevet

Jeg synes det høres veldig koselig ut.  

Jeg ville lagt ved en tegning eller ett eller annet som sønnen bar laget.  

Farmor og farfar forventer sikkert ingen dyr presang fra en fattig student, men vil helt sikkert sette pris på en så hyggelig oppmerksomhet :-) 



Anonymous poster hash: 9ff59...5c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...