Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Og bruker de den mye? Jenta mi bruker ikke den hun har så innmari mye, så gidder ikke kjøpe noe dyrt. Anonymous poster hash: 6a35d...1ae
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 han har en iphone. mannen fikk ny via jobben, jeg arvet mannen sin "gamle" og sønnen arvet da min igjen . bruker den når han får lov. han har en time til spill, data, tlf om dagen. han er på instagram, youtube, google. jeg har koden til tlf hans og får se den nr jeg ber om det Anonymous poster hash: d32f0...94b
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Mi får en nokia lumia 520. Billig og grei håper jeg:) Anonymous poster hash: 5d20a...9eb
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Min 10 åring har en iphone 4 s. Vi kjøpte brukt og er veldig fornøyd blir brukt hver dag til ringe / tekste / instagram og YouTube Anonymous poster hash: 05e9d...d32
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Hun som straks er ti har en iphone. Min gamle som ikke er helt god på strøm. Til hennes bruk er den helt super, men for meg så gikk det ikke. Ikke mulighet til å få ladet den skikkelig på jobb, så da gikk det dårlig når jeg i perioder bruker tlf mye og batteriet ikke holdt lengre til det. Hun bruker den litt hjemme til spill, og bruker den til å chatte med venner. Bruker den til å ta bilder med, og fra tlf kan hun skrive de ut på printeren enkelt. Musikk har hun også der, men ikke så ofte hun bruker det. Men veldig kjekt når vi err på biltur og hun kan ha tlf med musikk og hodetlf. Hun hadde en samsung sak som tålte støt og vann tidligere. Men der laderen skal være gikk i stykker, så fikk ikke ladet den til slutt. Og mobil må hun ha, for hun er den ungen som er her og der og overalt, og jeg vil ha kontakt med henne når jeg må. Selv om hun er flink til å gi beskjed om hvor hun og siifra om hun drar ett annet sted så trenger jeg å få kontakt innimellom. Hun kan gjerne være ute fra hun kommer fra skolen til hun skal legge seg. Anonymous poster hash: c1374...c89
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 Iphone Han bruker den en god del, ringer, melder og "snap'er" med venner og kjærester. Spiller litt, er på instagram osv Anonymous poster hash: fdbba...73c
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 Har en på 9 som iphone 4s. Han bruker den sjelden. Til spilling og sosiale medier bruker han ipad. Anonymous poster hash: 1b402...f8a
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #8 Skrevet 7. november 2014 9-åringen har min avlagte HTC One X. Bruker den til sms, ringe og litt spill. Anonymous poster hash: 89847...7b7
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #9 Skrevet 7. november 2014 iPhone 5c. Anonymous poster hash: e2dcf...2f4
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #10 Skrevet 7. november 2014 Her i huset er det Samsung som er tingen Guttungen på 10 har en Note 3, og den er han veldig fornøyd med. Håndskriften hans er blitt veldig bra nå siden han bruker pennen når han skriver smser Anonymous poster hash: 0f016...afa
piranha Skrevet 7. november 2014 #11 Skrevet 7. november 2014 Min niåring har arvet min gamle iPhone 4 og er strålende fornøyd med det. Han bruker den veldig lite, kun for å få tak i oss/vi få tak i han.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #12 Skrevet 7. november 2014 Våre er 7,11 og 12. Alle tre har iPhone. Anonymous poster hash: 709b0...2bc
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #13 Skrevet 7. november 2014 Hun har Samsung Galaxy Young - etter eget ønske. Klarer seg fint med den, bruker den ikke mye. Anonymous poster hash: 659e7...633
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #14 Skrevet 7. november 2014 Min har også Samsung galaxy young. Bruker den egentlig bare for å ringe/melde meg når han er ute. Bare 1-2 av kompisene som har tlf. Spill og musikk og film har han på ipad Anonymous poster hash: bcff9...315
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #15 Skrevet 7. november 2014 En samsung galaxy young og en har samsung trend (?) Anonymous poster hash: 727d7...b73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå