Novemberdama Skrevet 6. november 2014 #26 Skrevet 6. november 2014 Jeg synes det ødelegger mye av julestemninga når julen starter allerede i september/oktober. Det er ikke jul før 1. desember i mine øyne, men når vi endelig er kommet så langt, så er man jo drittlei julen allerede. Anonymous poster hash: fb161...ddc Mener du at julen starter i september fordi man får kjøpt julemarsipan da? Jeg skjønner ikke hvordan man kan bli lei jula FØR desember, blir du liksom lei av å se på julemarsipanen og juebrusen? For det er jo faktisk ikke slik at butikkene er pyntet og julemusikken er på fra september! (Om det er slik der bor må du skrive hvor du bor, for da skulle jeg gjerne flyttet dit, jula er jo bare koselig!) Det virker som det har gått litt sport i å klage for at noen syntes det er koselig å forberede julen og ha det hyggelig i førjulstiden.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #27 Skrevet 7. november 2014 Var akkurat rett tidspunkt! Lader opp til jul nå, herlig! 🎅 Anonymous poster hash: c24e3...ca2
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #28 Skrevet 7. november 2014 Hva tenker TVNORGE på når de sender Jul i Tangerudbakken nå? Det hadde jo vært en perfekt adventserie. Her ble det i alle fall kanalskifte. Anonymous poster hash: ea339...677 Helt enig med deg, Hi. Neste år sender de det i september. Norge er blitt tragisk når det gjelder jul. Anonymous poster hash: 92212...7a8
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #29 Skrevet 7. november 2014 I tillegg, jeg er glad jeg slipper å se norsk tv, så jeg slipper å se det der Anonymous poster hash: 92212...7a8
*Nøtta* Skrevet 7. november 2014 #30 Skrevet 7. november 2014 Jeg er nøyaktig like sær som deg, HI. Jeg elsker julen, adventstiden, stemningen og alt som følger med, men føler julen mister sin magi når den begynner nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå