Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Jeg er enda så forelsket at jeg blir "gal" hvis jeg ikke får sett han annenhver dag eller oftere. Vi har begge barn, så noen ganger kan det faktisk gå 5 dager før vi ser hverandre av praktiske årsaker. Jeg er helt klart mest "på". Jeg er hjemmeværende for tiden, han har jobb som er travel. Vi snakker sammen hver dag, men når han først ringer så vil jeg aldri legge på, jeg får fysisk vondt når jeg ikke får snakket med han lenge eller de gangene vi kun ses 2 ganger per uke. Han er mye mer laidback, vi kan snakke i tlf så kan han si at nå skal han legge minste barnet eller lage noe mat, vi snakkes liksom, jeg er jo enda så forelsket at jeg prøver så godt det lar seg gjøre legge alt opp til at jeg får snakket lengst mulig med han... Huff..jeg sender ofte sms først, jeg er hjemme på dagen og har god tid, han er kortere på sms enn meg som regel, men slår til med en lang en en sjelden gang... Han har tidligere gjort mye for å bevise han elsker meg, bla skrevet innlegg i avisen hehe, skrevet mye på FB osv, men nå etter 15 er kanskje jeg mer forelsket enn han er?? Jeg har ALDRI hatt slike følelser for en mann før, jeg blir rett og slett syk når jeg ikke får se han, han er som et DOP jeg må ha... Blir jo litt skremt da, tenk om jeg skremmer han bort? At alle de sms jeg kan sende om at jeg savner han skremmer han..ikke at jeg sender så mange, men mer enn han. Huff, det er så vondt.........Han er livet mitt. Anonymous poster hash: d2ffa...1d9
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Han sier ofte han elsker meg og at han enda er forelsket, men jeg er føler meg sååå sykt mye mer forelsket enn han. Skremmer meg........... HI Anonymous poster hash: d2ffa...1d9
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Du skremmer ikke bort pga din forelskelse, men pga det intense maset du driver med! Anonymous poster hash: ae2c2...bd0
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Ikke mas så fælt! La han få litt fred innimellom. Han slutter ikke å være glad i deg om du lar han få puste litt. Anonymous poster hash: 03419...3e9
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Du har barn, og HAN er livet ditt?? Anonymous poster hash: 063a6...b1c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Du har barn, og HAN er livet ditt?? Anonymous poster hash: 063a6...b1c haha tenkte den kom, tenkte ikke på barna her, men om du er så dum du tror han er viktigere enn barna mine så skal jeg ikke svare på det en gang. Anonymous poster hash: d2ffa...1d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå