Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Sønnen min går på forebyggende Fluitide nå på høst og vinter, men jeg kan virkelig se en endring i adferden hans, mye mere rastløs, mye mere grinete, og ekstremt "dramatisk". Noen som har opplevd dette? Fikk dere byttet medisin? Hjalp det? Viktigste er jo at han ikke blir dårlig (vært på sykehus to ganger tidligere, ikke noe hyggelig! ) men hadde vært deilig om han ikke endret personlighet helt. Ser at denne bivirkningen er sjelden, men synes at andre har pratet om det før.... Anonymous poster hash: e6ac1...110
valkyrien Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Vi ser ingen atferdsendring her, men jeg har også hørt om folk som har opplevd det.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Jeg har ikke opplevd dette. Anonymous poster hash: 8c0ba...f24
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Datter har gått på den i 2 uker nå og jeg merker det samme! Men det kan jo være alderen også, jeg vet ikke... Anonymous poster hash: c006c...214
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Jeg begynte selv på Seretide for 2 uker siden, det er en kombo av Serevent og Fluitide, og jeg skrive under på at jeg har blitt litt "kokko", nesten pms. Står under bivirkninger at sånt kan forkomme. Jeg skal trappe ned nå så håper jeg blir mitt gamle jeg etterhvert. Anonymous poster hash: e2665...e54
Mamma til tre gutter Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Min sønn har gått på flu tide siden mai.. Min gutt er helt i 100 over aktiv så det holder. . Holder på og bli sprø.. klin kokk hele gutten men tenkte bare han hadde en utgave av adhd.. men kanskje det rett og slett er astma medisinene.. er det flere som syns sine barn er blir mer aktive. . HelSe stasjonen da at barn som gikk på flutide kunne bli litt sløve men dette er helt motsatt.. slitsomt
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 Jeg sjekket i felleskatalogen nå og der står det under bivirkninger:Psykiske: adferdsendringer i form av hyperaktivitet og irritabilitet, spesielt hos barn. Anonymous poster hash: e2665...e54
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #8 Skrevet 6. november 2014 Jeg sjekket i felleskatalogen nå og der står det under bivirkninger:Psykiske: adferdsendringer i form av hyperaktivitet og irritabilitet, spesielt hos barn. Anonymous poster hash: e2665...e54 Jeg vet det, men det står også at det er en sjelden bivirkning mellom 1og10 av 10.000 Men det et altså ingen som vet om man kan benytte noe annet/har erfaring med dette? Jeg tenkte å skaffe legetime, men det hadde vært så greit å vite noen erfaringer på forhånd. Anonymous poster hash: e6ac1...110
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #9 Skrevet 6. november 2014 Her har yngste gått på det i noen mnd, og vi merker ingen forskjell. Anonymous poster hash: 3873e...85a
piranha Skrevet 6. november 2014 #10 Skrevet 6. november 2014 Jepp, har hatt samme problemene her siden han begynte på astmamedisiner som fireåring...byttet til seretide denne uken, så vi får se om det blir noen endring. En del astmabarn er også slik på grunn av astmaen i seg selv i tillegg til bivirkninger av medisiner.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #11 Skrevet 6. november 2014 Jepp, har hatt samme problemene her siden han begynte på astmamedisiner som fireåring...byttet til seretide denne uken, så vi får se om det blir noen endring. En del astmabarn er også slik på grunn av astmaen i seg selv i tillegg til bivirkninger av medisiner. Ja, det har jeg hørt tidligere, at de ofte er slitne grunnet astmaen og dermed blir mer "hypre og grinete" Men her kommer det "alltid" litt etter medisinstart, så tror nok det er synderen. Lykke til med bytte av medisin! Håper dere får bedre erfaringer enn hun over her. Anonymous poster hash: e6ac1...110
piranha Skrevet 6. november 2014 #12 Skrevet 6. november 2014 Jepp, har hatt samme problemene her siden han begynte på astmamedisiner som fireåring...byttet til seretide denne uken, så vi får se om det blir noen endring. En del astmabarn er også slik på grunn av astmaen i seg selv i tillegg til bivirkninger av medisiner. Ja, det har jeg hørt tidligere, at de ofte er slitne grunnet astmaen og dermed blir mer "hypre og grinete" Men her kommer det "alltid" litt etter medisinstart, så tror nok det er synderen. Lykke til med bytte av medisin! Håper dere får bedre erfaringer enn hun over her.Anonymous poster hash: e6ac1...110 Takk, tror ikke helt på mirakler, men håper på det beste Her har vi hatt veldig lite medisinpauser, men har merket noe bedring når han ikke har brukt flutide så her har medisiner hatt en helt klar sammenheng med atferd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå