Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Jeg har hørt at man kan bli fort gravid etter en operasjon, men 5 dager er jo veldig tidlig?.. Jeg opererte bort ene eggstokken da det var der det satt. To uker etterpå var jeg innom pga smerter i den siden. Ingen infeksjon, ingen tegn til blødning, ul viste ingen og en gu viste ingenting. De tok en hcg bare for å se og den var på 8. Da har det enten sunket fra ca 6000 til 8,eller Jan det ha begynt å stige igjen? Nå er det snart 4 uker siden operasjonen og fremdeles ingen tegn til mens..Kjenner jeg plutselig ble litt stresset.. Anonymous poster hash: 7b8a1...3ed
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Den har nok sunket til 8. Har du over hode hatt sex så nært en operasjon i underlivet? Anonymous poster hash: 4b709...341
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Den har nok sunket til 8. Har du over hode hatt sex så nært en operasjon i underlivet? Anonymous poster hash: 4b709...341 Derav mitt spm..Ja, dumt,men det var ikke det jeg var bekymret for nå Anonymous poster hash: 7b8a1...3ed
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Ja, du kan være gravid, men liten sannsynlighet. Ville tatt en graviditetstest. Jeg hadde eggløsning 1 uke etter operasjon (fjernet eggleder), i og med at jeg fikk mensen etter ca 3-4 uker. Anonymous poster hash: 6a902...192
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Ja, du kan være gravid, men liten sannsynlighet. Ville tatt en graviditetstest. Jeg hadde eggløsning 1 uke etter operasjon (fjernet eggleder), i og med at jeg fikk mensen etter ca 3-4 uker. Anonymous poster hash: 6a902...192 Ok, jeg har bare fått en lei følelse.. Men det kan jo samtidig bety at mensen er på vei Jeg bare lurte på om andre hadde noen erfaringer om dette Anonymous poster hash: 7b8a1...3ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå