Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Har lenge slitt med vondt i ørene og øresus. Legen sa jeg hadde spent trommehinne. Jeg vet ikke helt hva det vil si men.. Jeg fikk hvertfall beskjed om å prøve å blåse dem opp så ofte jeg kunne, ved å holde meg for nesen og blåse. Jeg syntes ikke dette har noe effekt, men legen viste ikke om noe annet som kunne hjelpe. Noen som har hatt det samme og har noe tips å komme med? Anonymous poster hash: aa9ee...f87
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Ingen som har opplevd dette altså? Anonymous poster hash: aa9ee...f87
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Be om henvisning til spesialist. Det å blåse høres ut som noen legen har funnet på selv... Anonymous poster hash: eb7dd...24e
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Regner med at det er det samme jeg har i ene øret. Har hatt det i mange år. Så lenge jeg ikke har store smerter av det så vil de ikke gjøre noe med det. Det å blåse bort slik du sier du har fått beskjed om, det har jeg fått beskjed om å ikke gjøre mye av...?! Jeg fikk beskjed om å bruke nesehorn 3-4 ganger pr dag over en periode for å se om det kunne løsne opp på det, men det hjalp ikke på meg. Men jeg tenker jeg skal prøve det en gang til, for sist gjorde jeg det bare noen dager. Legen min sa at flere andre har blitt kvitt problemet på den måten, så det kan jo være verdt et forsøk Anonymous poster hash: fbdba...9bc
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Regner med at det er det samme jeg har i ene øret. Har hatt det i mange år. Så lenge jeg ikke har store smerter av det så vil de ikke gjøre noe med det. Det å blåse bort slik du sier du har fått beskjed om, det har jeg fått beskjed om å ikke gjøre mye av...?! Jeg fikk beskjed om å bruke nesehorn 3-4 ganger pr dag over en periode for å se om det kunne løsne opp på det, men det hjalp ikke på meg. Men jeg tenker jeg skal prøve det en gang til, for sist gjorde jeg det bare noen dager. Legen min sa at flere andre har blitt kvitt problemet på den måten, så det kan jo være verdt et forsøk Anonymous poster hash: fbdba...9bc Rart at legen sa jeg skulle blåse da håper ikke jeg gjør det verre nå.. For meg er det veldig plagsomt, da jeg har skikkelig piping i ørene og overfølsom for lyd. Så vil helst ha det vekk fort som mulig. Håper jeg blir kvitt det. Jeg får komme meg til spesialist om det ikke blir noe bedre. Anonymous poster hash: aa9ee...f87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå