Gå til innhold

Hvilken organisasjon er best å støtte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil hjelpe barn som flykter fra krig og lever i fattige land. Men det finnes jo så mye å velge mellom.

Anonymous poster hash: 83765...8d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir penger til UNICEF hver mnd. Og det har jeg gjort siden jeg var konfirmant. Føler meg veldig trygg i forhold til hva pengene blir brukt til og synes det er en fin organisasjon. Og dem gjør jo nettopp det du ser etter også med tanke på at UNICEF er for barn.

Skrevet

Ingen! 

Har en mann som har tjenestegjort både med flyktingerådet, militæret og annet og han ser hva som skjer med de pengene. De går ikke til det de burde, det er helt klart!

Anonymous poster hash: a0de2...cf0
Skrevet

Dytter denne. Takk for svar dere som har svart.

Anonymous poster hash: 83765...8d8

Skrevet

Jeg er fast giver til "Leger uten grenser". (gir også mye til frelsesarmeen, kreftforeningen og røde kors)

Ellers driver jeg selv et veldedig prosjekt så det meste jeg har til overs går til dette :)

Anonymous poster hash: 37b11...0d3

Skrevet

Leger uten grenser er en av organisasjonene som utnytter pengene mest effektivt. Heg gir derfor dit.

Skrevet

Jeg gir til SOS barnebyer og leger uten grenser.

Anonymous poster hash: 1a727...841

Skrevet

Vi gir blant annet til SOS barnebyer, Regnskogsfondet, Ammesty, Kirkens nødhjelp og Røde kors. Nå i disse krigs- og katastrofetider føler jeg kanskje at de to sistnevnte er de som stikker seg best ut..

Anonymous poster hash: ad927...961

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...