Gå til innhold

Erfaringer med isotretinoin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne med dette om et par uker og håper jeg blir fornøyd med resultatet. Vet det er mange gufne bivirkninger men gidder ikke se ut som en fjortis i ansiktet når jeg er 29.

 

Har gått på tetracykliner i 6 mnd og brukt epiduo hver kveld. Men etter 8 uker med opphold med AB så begynner det å komme kviser tilbake. I tillegg har jeg fått røde arr der kvisene har Vært.

 

Noen som vil dele erfaringene sine her?

Hvor lenge gikk dere på det? Og hva betalte dere? Har forstått det slik at man kan få støtte gjennom helfo? Betalte dere for blodprøvene dere måtte ta hver mnd?

 

Skal tilbake til hudlegen på mandag så får sikkert mer svar da men hadde Vært greit å høres andres erfaringer ☺

 

Anonymous poster hash: 055d4...dda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min tenåringsdatter brukte det i 6 mnd, med veldig bra resultat. Hun ble veldig tørr i huden, spesielt på leppene, men de har gode produkter på apoteket som hjalp godt. Vi betalte ca. 900,- for 100 kapsler om jeg husker riktig. Hun tok 2-3 kapsler hver dag, fikk beskjed om å prøve seg fram med tanke på bivirkningene. Vi betalte ikke noe for blodprøver, kun for timene hos hudlege. Har aldri hørt noe om støtte, men det kan jo være verdt å sjekke opp :) 

Det er uansett en fin årstid for å begynne med det nå, da man skal ha minst mulig sol på huden mens man går på det. Lykke til! :) 

Skrevet

Min tenåringsdatter brukte det i 6 mnd, med veldig bra resultat. Hun ble veldig tørr i huden, spesielt på leppene, men de har gode produkter på apoteket som hjalp godt. Vi betalte ca. 900,- for 100 kapsler om jeg husker riktig. Hun tok 2-3 kapsler hver dag, fikk beskjed om å prøve seg fram med tanke på bivirkningene. Vi betalte ikke noe for blodprøver, kun for timene hos hudlege. Har aldri hørt noe om støtte, men det kan jo være verdt å sjekke opp :)

Det er uansett en fin årstid for å begynne med det nå, da man skal ha minst mulig sol på huden mens man går på det. Lykke til! :)

Takk for svar :) var hudlegen som sa hun skulle fylle ut et skjema for meg slik at jeg fikk dekket deler av summen.

 

H.i

 

Anonymous poster hash: 055d4...dda

Skrevet

Jeg gikk til privat hudlege og betalte totalt 6000kr for hele kuren. Det inkluderte tabletter for 5,5mnd og to legetimer.

 

Jeg begynte på den for 3 år siden, og var ferdig i god tid før sommeren 2012. Huden har vært helt fantastisk siden, og jeg følte meg bedre enn på mange år. Herlig å kunne bade uten å bekymre meg for hvordan huden ser ut uten sminke. Jeg har aldri angret.

 

(Jeg hadde dårlig selvtillit pga den stygge huden)

 

Anonymous poster hash: e8e5e...1e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...