Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Ga bort noen på finn. Dama var her nå og hentet, får møblene hun takker og lastet inn i bilen. Jeg går inn og lukker døren. Tror dere ikke dama begynte å plukke med seg kafebord med stoler og utelykter fra innganspartiet?!? Tilfeldig at jeg fikk det med meg, og fikk stanset dama. Anonymous poster hash: 821d1...971
*Yuna* Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 What? Er det mulig! Hva sa hun når du tok henne?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Hæh?!!? er det virkelig mulig? Anonymous poster hash: 247fd...e0f
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Haha, jeg må nesten le så griske enkelte er. Men du la ikke ut bilder med disse møblene i bakgrunnen? Slik at hun kan ha trodd at alt skulle gis bort? 😁😜 uansett spesielt da 😂 Anonymous poster hash: 56c6a...671
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 What? Er det mulig! Hva sa hun når du tok henne? Tror ikke dette var første gangen. Hun så bare dumt på meg, hevet skuldrene og tok lyktene ut av bilen og kjørte. Hun hadde ikke fått inn møblene i bilen, sto bare ved bagasjerommet. Jeg ryddet på plass. Er ikke første gangen jeg har opplevd rare ting, men dette tok vel kaka.... Anonymous poster hash: 821d1...971
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Frekke Frida av ei kjerring! Anonymous poster hash: acd20...8ae
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 Hun må jo ha et psykisk handicap eller noe da... Litt morsomt er det jo lell Anonymous poster hash: 5eb4a...45b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå